Менеджер по роботі з клієнтами

Персонал в Коростень. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Освіта:

Вересень 2002-липень 2006, Житомирський технологічний коледж (ЖТК),молодший спеціаліст "дизайнер-конструктор".

Досвід роботи:

Грудень 2007-травень 2009, ТОВ "Екстрема-Сервіс", оператор-касир на ігрових автоматах.

на Jobs.ua, ПП «ВІНСОН-В», адміністратор в сфері обслуговування.

на Jobs.ua, Кривий Ріг, дизайнер. Відповідала за дизайн проекту. Сама виконувала внутрішні роботи.

на Jobs.ua, магазин "Технолюкс", продавець-консультант (сантехніка).

Квітень 2017-теперішній час, Бюро Перекладів «Артеміда», менеджер по роботі з клієнтами.

Працюю з клієнтами в офісі, а також в телефонному режимі. Робота полягає з консультаціями та повним супроводом клієнта, який виїжджає на працю до Європи. Страхування на час поїздки, та переклади документів.

Ділові якості:

Доброзичливість, комунікабельність, стресостійка, старанність, акуратність, самодисципліна, організованість, здатність до навчання, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю, працьовитість, самостійність, вміння працювати в команді, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення. Маю досвід роботи на комп'ютері (Word, Excel, Інтернет, e-mail).

Особиста характеристика:

Здатність до навчання, товариська, виконавча.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня

Хобі: малювання.

Крім комп'ютера, вмію користуватися офісною оргтехнікою, можу читати українською, польською та російською мовами.

"Рекомендації надаються за запитом" Бюро Перекладів "Артеміда", Мартинова Аліна Петрівна, на Jobs.ua, a на Jobs.ua@gmail.com