Персональний асистент, Офіс менеджер

Персонал в Хмельницкий. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 8 000 грн.
  • 1 рок. 1 міс.
  • Хмельницкий
  • Мелітопольський інститут державного та муніципального управління "Класичного приватного університету" (МІДМУ "КПУ")

Досвід роботи

  • SMM Менеджер ID COSMETICS

    Досягнення:
    • Підготувала та запустила сторінку компанії у соц. мережах (контент план, оформлення, ЦА).
    • Привела на сторінки 1 тис живих підписників.
    • Організувала продажі на інших платформах: Prom, Rozetka та інші.
    • Принасла більше 50 тис грн прибутку з соц. мереж.
    • Зробила оформлення та наповнила контентом сайт компанії.

    Обов'язки:
    • Ведення акаунтів компаніїв FB та IG.
    • Збільшення аудиторії в соц. мережах.
    • Взаємодія з блогерами.
    • Проведення конкурсів та розіграшів.
    • Створення публікацій: текст, фото, відео.
    • Спілкування з підписниками.
    • Продажі на товарних платформах.

  • Оператор інформаційної лінії ARCE contact center

    Досягнення:
    • Надала візову підтримку понад 6 тисячам громадянам.
    • Отримала сотні подяк від заявників за надану консультацію та, в результаті, схвалену візу Посольством Канади.
    • Зареєструвала більш ніж 500 громадян на здачу біометричних даних та подачу документів.

    Обов'язки:
    • Реєстрація громадян на подання документів для отримання візи до Польщі (у періоді до жовтня - місяця).
    • Консультація громадян для отримання візи до Канади.
    • Надання косультації в електронному вигляді.
    • Реєстрація громадян на здачу біометричних даних та подачу документів.
    • Вирішення проблем заявників з подачею документів в телефонному режимі.

  • Менеджер с продажу ID Cosmetics

    Досягнення:
    • Знайша 8 постійних клієнтів та магазинів.
    • Оформила та наповнила контентом сайт.
    • Успішно вела сторінки в соц. мережах.
    • Провела планові та позапланові інвентарізації на складі косметики - Вела базу 1С для чіткого контролю товару в компанії.

    Обов'язки:
    • Робота з накладними.
    • Взаємодія з торговими агентами компанії.
    • Робота з наявними клієнтами компанії в телефонному режимі.
    • Відвідування професійних заходів та виставок.
    • СММ-менеджмент.
    • Робота з програмою "1С".

розглядаю й інші цікаві пропозиції відповідно до мого досвіду та захоплень. (Менеджмент, smm, асистент, та інші). Проживаю у місті Хмельницький, але не прив'язана до міся проживання. Можу переїхати у інше місто за необхідністю.Креативна та творча особистість. Сповнена ідей! Люблю писати цікаві тексти, обробляти фото і співати. Мотивують нові задачі, нові знання. В роботі гарантую відповідальність та продуктивність. Активна, цілеспрямована, стресостійка. Легко знаходжу спільну мову з людьми, не конфліктна. Маю досвід керування персоналом. Хочу спробувати себе у чомусь новому та цікавому.

Освіта / Додаткова освіта

  • Мелітопольський інститут державного та муніципального управління "Класичного приватного університету" (МІДМУ "КПУ") Готельно-ресторанна справа