Кривушенко Олена Михайлівна
Дата народження: 05. 07. 1982
Місто: Київ
Бажана посада: помічник керівника, HR
Ціль пошуку роботи: Стабільна та цікава робота з можливістю професійного та кар’єрного зросту, з гідною оплатою праці.
Освіта:
- 2008 р. інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, диплом спеціаліста з фінансів;
- 2003 р. Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, м. Київ, «Дошкільне виховання з правом проведення занять англійською мовою», диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
- 07. 08. 2020- по т.ч.- помічник генерального директора, ТОВ «Евро Смарт Пауер»;
- 02. 2011р. – 12. 2019 – референт служби директора та його заступників, головний фахівець сектору документообігу Департаменту інфраструктурного забезпечення, головний фахівець відділу зведеної фінансової, податкової та статистичної звітності Департаменту бухгалтерського обліку, головний фахівець сектору соціально-трудових відносин Управління робот из персоналом та внутрішнього контролю, ДК «Газ України».
- 11. 2009р.- 02. 2011р. – референт відділу організаційного забезпечення роботи керівництва Управлінняорганізаційно-розпорядчої роботи та господарськогозабезпечення, референт відділу референтів Адміністративно-господарського управління ДП «Нафтогазмережі»;
- 08. 2004р.- 11. 2009р.- вчитель англійської мови, навчально-виховний заклад школа-дитячий садок «Первоцвіт», Подільського району;
- 11. 2003р.- 07. 2004р. – секретар-референт, ТОВ «Міжнародна адвокатська компанія «Бі Ай еМ»;
- 04. 2000р.- 11. 2003 р. - вихователь, викладач англійської мови, дошкільний заклад освіти № 26 Шевченківського району.
Професійні навички:
- - уміння працювати з базовими програмами MS Office (Visio, Excel, Power Point, Word, 1С);
- - знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- - грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- досвід підготовки презентацій;
- досвід підготовки та організація відряджень;
- пошук та обробка інформації;
- ведення обліку з надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток,формування табелю робочого часу;
- здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- пошук та підбір персоналу за різними напрямами;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книг;
- формування і ведення особових справи працівників;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська –базова, італійська - початковий рівень.
Особисті якості:
- знання ділового етикету, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, вміння швидко навчатись і бажання розвиватись, доброзичливість, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня
Водійські права: серія В
Можливість відряджень: так (біометричний закордонний паспорт)
Хобі: займаюсь спортом, люблю подорожувати та вивчати культуру інших країн
Шкідливі звички відсутні.