Оператор call-центра

Персонал в Киев. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • договірна
  • 1 рок. 7 міс.
  • Киев
  • Житомирський базовий фармацевтичний коледж

Досвід роботи

  • оператор call-центра ТОВ " Бігтрейд"
    • Ведення продажів по телефону.
    • Поповнення і ведення бази даних клієнтів.
    • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для обслуговування лінії.
    • Консультація абонентів про послуги та товари.
    • Робота з скаргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.
  • оператор call-центра ТОВ " Ламода"
    • Консультація абонентів телефоному режимі про послуги та товари.
    • Ведення продажів по телефону.
    • Поповнення і ведення бази даних клієнтів .
    • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для лінії.
    • Робота з сксргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.

    Досягнені результати:

    Скоротила на 20% часу пред'явлення відповідей абонентам.

Пошук вакансії оператор call центра, спеціаліст інформаційного відділу.
Маю творчий підхід до виконання завдання, швидко навчаюсь, маю чіткий та приємний голос.Комунікабельна, стресостійка,відповідальна, цілеспрямована, пунктуальна. Маю навички телефонних переговорів, грамотна і чітка мова.

Освіта / Додаткова освіта

  • Житомирський базовий фармацевтичний коледж Лабораторна діагностика, лаборант