Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу)

Персонал в Киев. Банковское дело, ломбарды

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • договірна
  • полный рабочий день
  • 12 рок. 9 міс.
  • Киев
  • Національна академія статистики, обліку та аудиту

Досвід роботи

  • заступник начальника управління методології та розробки продуктів АТ «КРИСТАЛБАНК»

    - аналіз, участь в методологічному забезпеченні та сприяння оптимізації банківських процесів Банку за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу з метою підвищення якості обслуговування клієнтів та мінімізації операційних ризиків, відсутності дублювання функцій, дотримання процедур внутрішнього контролю при здійсненні банківських операцій тощо;

    - розробка та підтримка в актуальному стані методологічного забезпечення банківських процесів (банківський процес, процес, блок-схема, технологічна карта, карта процесу тощо) та інших внутрішніх документів за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу (Положення, Порядок тощо);

    - реалізація банківських процесів в АБС Б 2 (участь в налаштуванні банківських продуктів роздрібного і корпоративного бізнесу, постановка технічних завдань щодо завантаження актуальних угод, операцій, друкованих форм, чинних тарифів тощо);

    - участь у впровадженні в діяльність Банку нових банківських напрямків за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу;

    - аналіз, розробка, актуалізація та погодження внутрішніх документів Банку щодо загального методологічного забезпечення роботи Банку, які відносяться до компетенції Управління у відповідності до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України;

    - систематизація та підтримка в актуальному стані єдиних інформаційних баз для використання структурними та відокремленими підрозділами Банку;

    - моніторинг та інформування керівників Банку щодо змін в законодавстві України;

    - сприяння впровадженню в роботу Банку перспективних методів та процедур, які використовуються в банківській сфері.

  • головний фахівець з обслуговування та продажу продуктів клієнтам малого та мікро бізнесу малого та мікро бізнесу АТ «Райффайзен Банк «Аваль»

    - залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування;

    - РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

    - адміністрування «Клієнт-банку»;

    - продаж кредитів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, банківської гарантії, білінгу та депозитів, еквайрингу

  • головний фахівець з обслуговування клієнтів малого бізнесу ПАТ «СБЕРБАНК»

    - залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування

    - РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

    - адміністрування «Клієнт-банку»

    - продаж еквайрингу, банківської гарантії, білінгу та депозитів

  • економіст Відділення №1 Київського територіального управління департаменту з розвитку бізнесу ПАТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК»

    - обслуговування фізичних осіб;

    - РКО юридичних осіб і ФОП, відкриття поточних рахунків, корпоративних карт, підключення «Клієнт-банку»,поточне обслуговування запитів клієнтів;

    - залучення клієнтів по телефону, ділова переписка і організація зустрічей з клієнтами;

    - робота с масивами даних;

    - робота с реєстрами і звідними таблицями;

    - підготовка звітів про виконану роботу;

    - ведення діловодства;

    - підготовка комерційних пропозицій і програм для клієнтів.

  • економіст відділу обслуговування викликів Департаменту роздрібного бізнесу Управління Контакт- Центр ПАТ «Банк Форум»

    - інформативне обслуговування нинішніх і потенційних клієнтів банку по телефону;

    - швидке прийняття рішень в нестандартних ситуаціях з клієнтами;

    - цілодобова практична підтримка клієнтів – держателів платіжних карт;

    - обробка листів, які надходять на електронну пошту банку;

    - інформаційне обслуговування клієнтів по продуктовому ряду банку, в т.ч. користувачів системи дистанційного доступу «інтернет- банкінг»;

    - претензійне обслуговування клієнтів банку.

  • спеціаліст з підтримки клієнтів (фахівець довідково-інформаційного центру). ПАТ «Банк Русский стандарт»

    - кредитне супроводження розрахунків з фізичними особами

    - консультування по продуктовому ряду банку.

Бажання особистого і професійного розвитку, вдосконалення професійних навичок та вмінь, кар'єрне зростання, матеріальний добробутініціативна,енергійна,комунікабельна,цілеспрямована,чесна,доброзичлива,активна, дисциплінована,відповідальна, швидко навчаюсь новому, вмію працювати як в команді так і самостійно.
Хоббі - спорт (стретчинг, танці), вокал, вивчення іноземних мов, читання, кулінарія, вишивання

Освіта / Додаткова освіта

  • Національна академія статистики, обліку та аудиту Факультет: фінанси та кредит; Спеціальність: банківська справа
Корисні посилання

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua