Григор`єва Олена Андріївна
Адреса: Херсон
Дата народження : 20 квітня 1977 р.
Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.
Професійні навички: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7. 7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.
Освіта : Межрегіональна Академія управління персоналом на Jobs.uaр.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу
Досвід роботи:
на Jobs.uaроки) - НПЧФ Джей-М (поліграфія/газета В«Из рук в рукиВ» – секретар, інспектор відділу кадрів
2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія
(трейд / елеваторне господарство)
на Jobs.uaр.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів
на Jobs.uaр.р – менеджер
на Jobs.uaр.р - начальник торгівельного відділу.
Функціональні обов 039;язки:
- ведення торгово-закупівальної дяльності;
- організація обліку та контроль руху зерна на власних та стороніх елеваторах;
- контроль та оптимізація роботи персоналу торгівельного віділу ;
- звіти вищеконтролюючим органам – цельтрального офісу (м.Київ);
- Робота з постачальниками (договори-постачання-розрахунок).
досягнення:
- підвищення лояльності постачальників;
- забезпечення виконання плану продажів.
в підпорядкуванні 10 осіб
2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП В«Агроторгівельна компаніяВ» (трейд / елеватор)
- заступник директора по торгово – закупівельної діяльності
Функціональні обов 039;язки:
- ведення торгово-закупівальної дяльності (повний цикл);
- організація обліку та контроль руху зерна на власному елеваторі
досягнення:
- Сертифікація зернового складу;
на Jobs.uaр (10 років) ТОВ СП Басматі (сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )
- заступник директора підприємства
Функціональні обов 039;язки:
- Планування бюджету підприємства на рік.
- Робота в постачальниками підприемтва (СЗР,мін добрива, насіння, послуги авіації, автоперевезення, тари,обладнання)
- Атестація лабораторії.
- Організація та контроль обліку руху зерна та готової продукції (збір врожаю –доставка до складу – доведення до кондиції – переробка – фасовка – контроль якості).
- Ведення всієї торгової дяльності підприємства (договори-поставка – розрахунок);
- контроль та оптимізація роботи підприємства ;
- звіти – засновнику;
- контроль за рухом грошових потоків на підприємстві,
- складання технологічних карт посіву,
- аналіз дотримання бюджету та його оперативне коригування.
- Введеня кадрового обліку та охорони праці.
- Сертифікація /атестація/ ліцензування.
- Робота з пайовиками
- Організація житедіяльності підприємства.
досягнення:
- отримання ліцензії на вирощування технічної коноплі
- атестація виробничо технічної лабораторії
- вхід на сформований ринок В«рисуВ» зовсім новому молодому підприємтву,
- систематизація В«банк земліВ» підприємства.
в підпорядкуванні 35 - 40 осіб
Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.
Бонус: Мобільність, готовність до командіровок.