Заместитель директора

Персонал в Херсон. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Григор`єва Олена Андріївна


Адреса: Херсон


Дата народження : 20 квітня 1977 р.


Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.




Професійні навички: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7. 7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.




Освіта : Межрегіональна Академія управління персоналом на Jobs.uaр.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу




Досвід роботи:




на Jobs.uaроки) - НПЧФ Джей-М (поліграфія/газета В«Из рук в рукиВ» – секретар, інспектор відділу кадрів




2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія


(трейд / елеваторне господарство)


на Jobs.uaр.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів


на Jobs.uaр.р – менеджер


на Jobs.uaр.р - начальник торгівельного відділу.


Функціональні обов&# 039;язки:


  • ведення торгово-закупівальної дяльності;
  • організація обліку та контроль руху зерна на власних та стороніх елеваторах;
  • контроль та оптимізація роботи персоналу торгівельного віділу ;
  • звіти вищеконтролюючим органам – цельтрального офісу (м.Київ);
  • Робота з постачальниками (договори-постачання-розрахунок).

досягнення:


  • підвищення лояльності постачальників;
  • забезпечення виконання плану продажів.

в підпорядкуванні 10 осіб


2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП В«Агроторгівельна компаніяВ» (трейд / елеватор)


- заступник директора по торгово – закупівельної діяльності


Функціональні обов&# 039;язки:


  • ведення торгово-закупівальної дяльності (повний цикл);
  • організація обліку та контроль руху зерна на власному елеваторі

досягнення:


  • Сертифікація зернового складу;

на Jobs.uaр (10 років) ТОВ СП Басматі (сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )


- заступник директора підприємства


Функціональні обов&# 039;язки:


  • Планування бюджету підприємства на рік.
  • Робота в постачальниками підприемтва (СЗР,мін добрива, насіння, послуги авіації, автоперевезення, тари,обладнання)
  • Атестація лабораторії.
  • Організація та контроль обліку руху зерна та готової продукції (збір врожаю –доставка до складу – доведення до кондиції – переробка – фасовка – контроль якості).
  • Ведення всієї торгової дяльності підприємства (договори-поставка – розрахунок);
  • контроль та оптимізація роботи підприємства ;
  • звіти – засновнику;
  • контроль за рухом грошових потоків на підприємстві,
  • складання технологічних карт посіву,
  • аналіз дотримання бюджету та його оперативне коригування.
  • Введеня кадрового обліку та охорони праці.
  • Сертифікація /атестація/ ліцензування.
  • Робота з пайовиками
  • Організація житедіяльності підприємства.

досягнення:


  • отримання ліцензії на вирощування технічної коноплі
  • атестація виробничо технічної лабораторії
  • вхід на сформований ринок В«рисуВ» зовсім новому молодому підприємтву,
  • систематизація В«банк земліВ» підприємства.

в підпорядкуванні 35 - 40 осіб


Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.




Бонус: Мобільність, готовність до командіровок.