Керівник

Персонал в Львов. Банковское дело, ломбарды

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Костюк Сергій Степанович


Вік: 49 років

Україна, Львівська обл, м. Львів ,


Професійний та досвідчений фахівець з управління в галузях сільського господарства та банківської справи . Маю чудові навики у виробничому та фінансовому менеджменті; досвід управління великими виробничими колективами та невеликими групами працівників. Розглядаю пропозиції щодо роботи управлінця у підприємствах агропромислового комплексу , зокрема пов&# 039;язаних із виробництвом та переробкою сільськогосподарської продукції, та фінансових установах.




Освіта:




на Jobs.ua – Львівський державний сільськогосподарський інститут. Факультет : економіка та управління в галузях АПК. Кваліфікація - економіст – організатор. Диплом з відзнакою.




Досвід роботи:




на Jobs.uaр.р.


Приватний підприємець.


Вид діяльності :В  Консультування сільськогосподарських виробників щодо налагодження виробничих процесів, та оптимізації використання виробничих потужностей.



Здійснення фінансового аналізу діяльності підприємств, налагодження менеджменту на підприємствах.


Підготовка бізнес – планів для стратегічного планування та залучення фінансових ресурсів.


Постачання запилювачів, та засобів біологічного захисту рослин для виробників овочів, плодів та ягід .


Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами.




на Jobs.uaр.р.


Директор. Тепличний комбінат,


Спеціалізація підприємства:

Вирощування овочів та грибів у закритому ґрунті.


Оптова та роздрібна торгівля овочами у т.ч. експортно – імпортні операції;


Кількість працівників – 170 чол.


Основні обов’язки:


  • Стратегічне та оперативне планування діяльності підприємства;

  • Керівництво колективом підприємства;

  • Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;

  • Проведення закупок обладнання, засобів виробництва, інших товаро – матеріальних цінностей , в т.ч. через проведення тендерів;

  • Формування і управління політикою по продажах продукції, аналіз стану ринків;

  • Розробка маркетингової стратегії, залучення покупців, проведення переговорів.

  • Загальний нагляд за підприємством (дотримання норм податкового, екологічного законодавства; охорони праці, та трудового законодавства);

  • Керівництво проектами по капітальному будівництву та реконструкції підприємства;

  • Підбір кадрів – ІТП, та фінансова господарської служби.

  • Результати за період роботи:

    За час моєї роботи підприємство збільшило площі скляних теплиць з 2 до 7 га, побудувало котельню на твердому паливі потужністю 25 мВт , цех по вирощуванню грибів. Товарообіг збільшився у 14 раз

на Jobs.uaр.р.


Начальник відділення ПАТ "Райффайзенбанк Аваль",


м. Сокаль, Львівськая обл.


Спеціалізація підприємства:



- надання банківських послуг для фізичних та юридичних осіб.


Кількість підлеглих – 8 чол.



Основні обов’язки:



- стратегічне і оперативне управлення діяльністю відділення;


діяльність по виконанню планових показників;


  • - організація активного залучення і якісного обслуговування клієнтів;
  • - збільшення об’єму продажу продаж банківських продуктів;
  • - контроль за роботою відділення та проведення структурного аналізу діяльності.


Результати діяльності:

В період мої роботи відділення в рейтингу по Львівські Дирекції піднялось с 31 на 5 місце. Ресурсна база була збільшена у 25 разів.




на Jobs.uaр.р.


Головний бухгалтер. Сокальское УЕГГ філія ПАТ "Львівгаз", м. Сокаль.


Спеціалізація підприємства:

Обслуговування місцевих газопроводів, постачання газу населенню, монтажні роботи.


Кількість підлеглих – 4 чол.



Основні обов’язки:


  • організація та ведення бухгалтерського обліку ;
  • підготовка та затвердження робочого плану рахунків бух обліку підприємства;
  • своєчасна оплата податків та зборів у бюджет,та інших платежів ;
  • дотримання фінансової та касової дисципліни;

Результати діяльності:

За період мої роботи була сформована фінансова служба підприємства (підприємство зареєстроване 11. 1999), введений в дію електронний облік.




на Jobs.uaр.р.


Начальник фінансово - ревізійного відділу Управління агропромислового розвитку Сокальскої РДА, м. Сокаль


Спеціалізація організації:

Агропромисловий відділ РДА


Кількість підлеглих: 2 чол.



Основні обов’язки:


  • приймання та формування зведених звітів сільгосппідприємств району;
  • проведення тренінгів з фінансовими службами підприємств;
  • підготовка документів на державну підтримку для сільськогосподарських підприємств.

    - підготовка та затвердження робочого плану рахунків бухгалтерського обліку;
  • своєчасне і точне відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій;



на Jobs.uaр.р.


Заступник директора ВАТ "ЛЬОН", м. В. Мости


Спеціалізація підприємства:

Заготовка, доробка та реалізація льоноволокна, оптова та роздрібна торгівля засобами виробництва для сільськогосподарських виробників.


Кількість підлеглих : 6 чол.



Основні обов’язки:


- переговори с покупцями та постачальниками, підготовка угод;


- організація роботи транспорту підприємства;


- оформлення експортних операцій.

- контроль за фінансовою діяльністю підприємства;


Суспільна робота:


Експертна робота та суспільна діяльність




2016 – експерт проекту: В«Об’єднуймося свідомо: підвищення ефективності процесу об’єднання громад у Львівській областіВ», проект програми ЄС В«Підтримка реформи місцевого самоврядування в УкраїніВ» - проведення бюджетного аналізу місцевих громад, надання рекомендацій щодо розробки планів розвитку та фінансування цих проектів.




2016 – експерт з розвитку підприємництва та місцевих громад Сокальської Агенції регіонального розвитку - практична допомога підприємцям, установам, організаціям, органам місцевого самоврядування з питань підготовки програм, інвестиційних проектів, стратегій місцевого розвитку.




на Jobs.uaдепутат Сокальської районної ради, голова постійної комісії з питань бюджету, фінансів та розвитку територій. Формування районного бюджету , аналіз факторів впливу на доходи та видатки місцевого бюджету, аналіз виконання бюджету, підготовка загально районних бюджетних програм, програми соціально – економічного розвитку.




2009 - експерт проекту: В«Трансфер досвіду з Любельського воєводства для Сокальщини, в сфері енергозберігаючих технологійВ». Підвищеня рівня знань фермерів, керівників агроформувань, підприємців на тему енергозберігаючих технологій.


2008 - DFID Міністерство Міжнародного Розвитку Великобританії - експерт з розробки Стратегій місцевого розвитку.




2008 – експерт з фінансування при створенні Сокальського фонду підтримки підприємництва для надання кредитів підприємцям.




2005 – засновник ГО Сокальська Агенція регіонального розвитку - координація, розробка та реалізація проектів та програм направлених на розвиток регіону..




Навчання




2006 – участь в навчальному курсі В«Школа менеджерівВ» у Вищій школі менеджменту і управління міста Замость




2004 – учасник навчального курсу В«Фінансові аспекти функціонування малих та середніх підприємствВ».


на Jobs.ua – учасник курсів В«Академія Місцевого РозвиткуВ» (Варшава, Київ)



Особисті якості:


  • цілеспрямованість у досягненні визначених цілей;

  • організаторські здібності;

  • здатність до швидкого навчання, вміння навчати інших;

  • стресо стійкість у конфліктних та нестандартних ситуаціях;

  • добросовісне виконання поставлених задач, орієнтація на результат;

  • навики ведення переговорів с клієнтами;

  • уміння організовувати людей на виконання поставлених задач;

  • здатність самостійно приймати рішення;

Навички і вміння:


  • організація та проведення нарад / переговорів / суспільних подій

  • зв&# 039;язки з інвесторами / донорських організацій / важливих партнерів.

  • проведення співбесіди з кандидатами для працевлаштування

  • спілкування з громадськістю , в командах, чи за допомогою електронних засобів масової інформації.

  • відмінні презентаційні, та переговорні навички;

  • організована, динамічна; відмінні навички планування з великою увагою до деталей і вмінням розставляти пріоритети в роботі.

  • Комунікабельний, активний, працюю над собою, швидко засвоюю нові сфери діяльності, постійно підвищую свій професійний рівень, працюю на результат.

Мови – українська, російська, польська вільно володію, англійська робочий рівень володіння.


Вільно володію ПК, працюю з програмним забезпеченням Microsoft Office, іншими офісними програмами, 1С бухгалтерія.




Додаткова інформація:



- водійські права катего𳿠“В”, стаж водіння – 25 років;

- наявність закордонного паспорта;


Сімейний стан
:


- Одружений , двоє дітей.