Операционист, офисный работник

Персонал в Киев. Банковское дело, ломбарды

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 25 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Досвід роботи:
Директор з продажів ТОВ В«Текстайлес-ШопВ».


Лютий 2020 - по теперішній час (за сумісництвом).


Обов
’язки:


* Робота із клієнтами та замовленнями. Компенсація, врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами.

* Ведення в 1С: прибуткові, видаткові накладні, робота з первинними, касовими документами, ведення витрат, доходів компанії.


* Формування звітів в 1С та Excel:


- статистика з продажу товару контрагентам в опт і роздріб;


- взаєморозрахунки з контрагентами;


- інвентаризація складських залишків.


* Ведення готівкових коштів компанії. Зберігання, перерахунок, видача.


* Наповнення, просування сайту компанії.

* Робота з маркетплейсами Rozetka, Allo, Kasta, Svitstyle, Mobilluck, Skidka.

* Робота із сервісом В«ВчасноВ».




Заступник директора відділення з операційної роботи АТ В«ТаскомбанкВ».


Листопад 2015 - Березень 2017

Квітень 2017 - по теперішній час декретна відпустка.


Обов
’язки:


* Контроль за правильністю проведення операційної і касової роботи відділення;

* Організація та контроль діловодного процесу, складання та ведення номенклатури справ, реєстрація, облік та контроль виконання документів, формування справ, експертиза цінності документів, підготовка справ до передачі в архів;


* Зниження ризиків недодержання вимог внутрішніх нормативних документів Банку, нормативних документів Національного банку України і законів України під час проведення ідентифікації клієнтів та виконання операційної і касової роботи Відділення;


* Забезпечення якості обслуговування клієнтів Відділення, надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенційним клієнтам;


* Організації навчання та контролю рівня професійних знань працівників відділення.




Заступник начальника відділення АТ В«Дельта БанкВ»

Серпень 2007 – Жовтень 2014

Обов’язки:


* Організація та контроль ефективної роботи відділення та каси;


* Виконання планових показників відділення;

* Надання фінансової звітності до ГО банку;


* Збільшення клієнтської бази банку;


* Залучення та подальше обслуговування клієнтів МСБ;

* Комплексний продаж банківських продуктів;

* Оформлення документів, які пов’язані із виконанням функціональних обов’язків, які здійснювались відповідно до затверджених банком вимог.


Спеціаліст по роботі з клієнтами ТОВ В«Нова-КомВ»

на Jobs.uaроки


Обов
’язки:

* Надання довідок клієнтам через єдину міську автоматизовану систему, щодо нарахування комунальних платежів, для призначення субсидії та отримання допомоги малозабезпеченим, довідки про реєстрацію та стан сім&# 039;ї, тощо.

* Надання консультативної інформації та роз’яснень з приводу нарахувань та виникнення заборгованості по комунальним послугам.

* Опрацювання та внесення інформації до об’єднаної бази даних щодо нарахувань, зміни реєстрації та складу сім’ї за бланками та електронними носіями від комунальних підприємств та установ.




Освіта: вища


Криворізький технічний університет. Економічний факультет. Диплом спеціаліста з фінансів.


Навички роботи на ПК та програми:


Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача: Microsoft Office, АБС В 2, SR-Bank, Cash-Desk, IS-Card, СІA, Direktum, Lotus Notes, Zibell.




Сертифікати:


Сертифікат про проходження курсу за темою В«Психологія роботи з клієнтом: базові техніки продажуВ», липень 2012 року.


Сертифікат школи менеджменту про проходження тренінгового модулю В«Ефективний менеджерВ», серпень 2013 року.




Особисті якості:


Пунктуальна, дисциплінована та врівноважена в роботі. Здатна оперативно приймати рішення, працювати в команді та індивідуально, бажаю розвиватися і вдосконалювати свої професійні навики.