Адміністратор ресторану

Персонал в Киев. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 15 000 грн.
  • посменная работа
  • 3 рок. 6 міс.
  • Киев
  • Городищенський аграрний комплекс Уманського університету садівництва

Досвід роботи

  • Офіціант Євразія <p>Обовязки:</p> <p>1.Обслуговування гостей закладу за стандартами мережі.</p> <p>2. Надання гостям допомогу під час вибору замовлення .</p> <p>3. Дотримання стандартів сервісу.</p> <p>4. Контроль якості видачі страв.</p> <p>5. Робота з великим потоком гостей.</p> <p>6. Знання асортименту суши-бару, кухні та бару.</p> <p>7. Також  збір замовлень та видача замовлень на виніс.</p> <p>Досягнення:</p> <p>1. Вміння працювати з системою R-keeper.</p> <p>2. Знання етикету.</p> <p>3. Вміння продавати.</p> <p>4. Війшов в трійку кращих офіціантів мережі в 2019 році.</p> <p>5. Достиг вмінню працювати з гостями , що б гості залишали відгуки на сайтах мережі.( Гугл карти, TripAdvisor, Facebook та Instagram)</p> <p>6.Достиг підвищенню в даній мережі.</p>
  • адміністратор ресторану Євразія <p>Обов'язки:</p> <p>Адміністративна частина:</p> <p>- Прийом та здача зміни;</p> <p>- Облік та контроль використання хоз. товарів;<br /></p> <p>- Контроль поставок;</p> <p>- Контроль "стоп-листів"</p> <p>- Контроль дотримання касової дисципліни;</p> <p>- Контроль чистоти в залі , службових приміщеннях;</p> <p>- Взаємодія зі слубою безпеки;</p> <p>- Зворотній зв`язок з директором та персоналом;</p> <p>- Проведення зборів ресторану.</p> <p>  </p> <p>Робота з гостями: </p> <p>- Спілкування з гостями;</p> <p>- Вирішення конфліктних ситуацій та попередження їх виникнення;</p> <p>- Прийом резервів столів;</p> <p>- Відповіді на телефонні звінки;</p> <p>- Контроль дотримання персоналом стандартів сервісу;</p> <p>- Контроль часу і якості віддачі страв і напоїв;</p> <p>- Контроль замовлень за послугою "Забери Сам" та доставкою.</p> <p></p> <p>Робота з персоналом:</p> <p>- Проведення "п'ятихвилинок";</p> <p>- Контроль знання офіціантів (меню. стандарти сервісу, сервірування);</p> <p>- Контроль навчання стажерів;</p> <p>- Навчання персоналу;</p> <p>- Контроль дотримання дисципліни персоналом на протязі робочої зміни;</p> <p>- Організація та контроль проработок для офіціантів;</p> <p>- Контроль відвідування навчальних тренінгів для персоналу.</p> <p><br /></p> <p>Досягнення: </p> <p>1. Набув навики мотивування персоналу.</p> <p>2. Знання закупівельної діяльності персоналу.</p> <p>3. Знання вирішень конфліктних ситуацій.</p> <p>3. Проводив тренінги для персоналу;</p> <p>4. Проведення співбесід.</p> <p></p>
  • Адміністратор закладу Beer&amp;Meet <p>Обов'язки:</p> <p>- Робота з документацією, звіти, інвентарізація;</p> <p>- Ведення та облік каси;</p> <p>- Виконання службових доручень керівника;</p> <p>-Підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостец в залі;</p> <p>- Контроль документообігу;</p> <p>- Первинна бухгалтерія.</p> <p></p> <p>Робота з системою 1С.</p> <p></p>
  • кассир ресторана Dominos pizza <p>Обов`язки:</p> <p>- Прийом замовлень від відвідувачів закладу;</p> <p>- Робота з 1С, терміналом, фіскальним апаратом;</p> <p>- Контроль наявності продукції на касовій зоні;</p> <p>- Дотримання посадової інструкції;</p> <p>- Підтримка чистоти та порядку на робочому місці;</p> <p>- Проведення гоівкового та безготівкового розрахунку відвідувачів;</p> <p>- Упаковка замовлень;</p> <p>- Координація роботи з колл-центром.</p>
Особисті якості:
- стесостійкість;
-енергійність;
-вміння вирішувати конфлікти;
-вміння працювати в команді;
-вміння швидко реагувати в нестандарнтних ситуаціях;
-комунікабельність;
-організаторські здібності;
-відповідальність;
-уважність.

Освіта / Додаткова освіта

  • Городищенський аграрний комплекс Уманського університету садівництва Ландшафтний дизайн