Бухгалтер

Персонал в Александрия (Кировоградская обл.). Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Освіта:


вересень 2006 р. – червень 2011 р., Дніпропетровський університет економіки та права ім.Альфреда Нобеля, факультет Економіка і підприємництво, спеціальність В«Облік і аудитВ», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).




Додаткова освіта:


Курси В«Бухгалтерський облік підприємстваВ», В«Бухгалтерський облік на комп’ютеріВ».




Досвід роботи:




Інспектор кадрів


квітень 2002 р. – квітень 2004 р. ЗАТ В«КонкордВ», м.Кременчук.

Функціональні обов’язки:

— ведення кадрової документації на підприємстві;




Бухгалтер


квітень 2004 р. – липень 2007 р. ЗАТ В«КонкордВ», м.Кременчук.

Функціональні обов’язки:

- облік виробничих операцій;

— складання бухгалтерської та податкової звітності;

— ведення кадрової документації;

— розрахунок заробітної плати.




Бухгалтер


серпень 2007 р. – серпень 2009 р. ФПП В«Бізнес-Гранд у м.КременчукВ».

Функціональні обов’язки:

— ведення операцій по руху ТМЦ, основних засобів;

— розрахунок заробітної плати;

— участь в проведенні інвентаризації.




Головний бухгалтер


листопад 2009 р. – травень 2020 р. ТОВ В«Будівельна фірма В«ІнтерстройВ», м.Кременчук.

Функціональні обов’язки:

ведення бухгалтерського та податкового обліку;

здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

взаємодія з податковими органами;

облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.




Бухгалтер


травень 2020 р. – грудень 2021 р. ФОП Ролік Т.Д.

Функціональні обов’язки:

ведення бухгалтерського та податкового обліку;

здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;

нарахування і розрахунок зарплати.




Професійні навички:


— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);

— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;

— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

— досвід роботи з контролюючими органами;

— досвід проходження перевірок контролюючими органами;

— уміння працювати в системах В«Банк-КлієнтВ»;

— знання податкового законодавства;

— уміння працювати в команді;

— навички управління персоналом;

— грамотна письмова і усна мова;

— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.




Особисті якості:


Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.