Обліковець, офіс-менеджер, адміністратор, менеджер

Персонал в Киев. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Заполовська Ірина Олександрівна


33 р., народилася 2 квітня 1989 року




фактична адреса проживання :В м. Київ , Південна Борщагівка



Громадянство : Україна


Не готова до переїзду , готова до відряджень


Обліковець бухгалтерських даних, Начальник відділу товарних операцій,


Менеджер по роботі з клієнтами


Зайнятість : повна зайнятість


Графік роботи : повний робочий день




Досвід роботи




на Jobs.uaДітрейд (дистрибуція продуктів харчування )


Посада: Оператор 1с


Обов’язки : формування видаткової та прибуткової документації;


оформлення накладних;


коригування відомостей у документації за фактами руху товару;


оформлення зворотної документації;


формування аналітичної звітності;


звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;


підготовка первинної бухгалтерської документації;


внесення даних до бази;


ведення реєстру первинної документації та архіву;


участь у проведенні інвентаризації.




на Jobs.uaДітрейд (дистрибуція продуктів харчування )


Посада : Начальник відділу товарних операцій


Обов’язки: Робота з ДЗ: блокування контрагентів, дозвіл відвантаження


заблокованих, коригування боргу (робота з ДЗ, взаємозаліки, переуступки),


перезакріплення ДЗ (акти приймання-передачі клієнтської бази). Ціноутворення:


Установка цінових акцій, Установка цін на номенклатуру, Установки типів цін


(умови співпраці з контрагентом).Формування та обробка документів:


замовлення покупця, замовлення постачальнику, реалізація товарів та послуг,


надходження товару, переміщення товару, комплектація товару, інвентаризації


товару, повернення товару від покупця, повернення товару постачальнику,


прибуткові/витратні ордери. Звірка з покупцями та постачальниками.


Архівування документів. Заповнення довідників: "Контрагенти", "Договори",


"Торгівельні точки", "Ліцензій", "Номенклатура", Маршрути ТП. Звіт з ранкових


коригувань, Звіт з часткових та повних повернень за попередній день


Звіти - формування та розсилка звітів, щоденні, щотижневі, щомісячні.
Щомісячні розрахунки вартості зберігання за логістичними контрактами. Звірки -
заборгованості. Формування спеціалізованих звітів на вимогу керівництва.
Звірка фондів.
Допомога у відкритті філій (по Україні): набір персоналу, навчання,
налаштування робочих процесів, контроль робочих процесів


2019- ТОВ СінерджіКо (надання бухгалтерських та юридичних послуг)
Посада : Менеджер у сфері надання інформації
Обов&# 039;язки: Моніторинг цін та послуг конкурентів, надання звіту керівництву.
Пошук клієнтів (холодна база), складання КП, переговори з клієнтами,
укладання договорів та доп. угод, супровід клієнта, комунікації між клієнтом та
відділом бухгалтерії/юристів, комунікації зі співробітниками/клієнтами клієнтів,
консультування, організації зустрічей, підготовка актів виконаних робіт,
підписання актів, контроль сплати податків/ЗП, контроль ДЗ/ПДЗ.
Володіння комп&# 039;ютером Впевнений користувач ПК, знання 1с 7, 1с 8, знання
офісних програм, початковий рівень знань SW, ВЧАСНО
Сімейний стан Незаміжня
Додаткові відомості про себе


Освіта;



Навчальний заклад: УФЕІ
Ступінь: Бакалавр
Спеціальність: Економічна кібернетика (інформаційні системи у
менеджменті, комп&# 039;ютерні технології в економічних системах, комп&# 039;ютерні науки
– інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у бізнесі).