Контент-менеджер, Менеджер проєктів, Адміністратор

Персонал в Киев. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • договірна
  • 23 рок. 0 міс.
  • Киев
  • Східноєвропейський університет економіки та менеджменту

Досвід роботи

  • Контент-менеджер Mardal Agency, Київ <ul><li><strong>Складання контент-планів, написання текстів, постінг, підготовка звітів:</strong></li></ul><p>www.facebook.com/PhoenixContactUkraine (+Telegram)</p> <p>www.facebook.com/vesgroup.com.ua (+Instagram)</p> <p>www.facebook.com/technosens2015 (+Instagram)</p> <ul><li><br /><strong>Складання контент-планів, координація копірайтера, постінг:</strong></li></ul><p>www.facebook.com/husqvarna.ukraine (+Instagram)</p> <p>mardalcables.com/ </p>
  • Менеджер проєктів Diva Fashion Group <ul><li><strong>Координація щорічних проєктів:</strong></li></ul><p>Міжнародний дитячий фестиваль культури та мистецтв "Little Miss &amp; Little Mister United World" (www.facebook.com/LittleMissLittleMisterUnitedWorld) </p> <p>Міжнародний фестиваль юних моделей та дизайнерів «World Fashion Kids» (www.facebook.com/WorldFashionKidsFestival) </p> <p>Всеукраїнський дитячий фестиваль "Міні Міс Україна" (www.facebook.com/MiniMissUkraineOfficial) </p> <p>Всеукраїнський конкурс Mrs. Ukraine World</p> <p>(www.facebook.com/mrs.ukraine.world) </p> <p>Всеукраїнський телевізійний конкурс "Королева України" (www.facebook.com/QueenofUkraine/) </p> <ol><li>Кастинг учасників</li><li>Пошук партнерів та спонсорів</li><li>Комунікація з українськими/закордонними делегаціями (консультації, візова підтримка, транспортна логістика)</li><li>Інформаційний та організаційний супровід учасників та делегацій протягом усього проєкту</li><li>Створення тематик, програм та сценаріїв проєктів</li><li>Підготовка POS-матеріалів</li><li>Ведення соціальних мереж</li></ol><ul><li><strong>Робота з партнерами – міжнародними дитячими конкурсами краси та таланту:</strong> Little Model Earth (ПАР), Prince &amp; Princess International (Таїланд), Little Miss Palnet (Грузія-Болгарія) та ін.</li></ul><ul><li><strong>Інформаційний та організаційний супровід українських учасниць на міжнародних конкурсах-партнерах: </strong>Miss Grand International (Таїланд), Miss Model of the World (Китай), Miss United Continents (Еквадор), Miss Planet (Грузія), Mrs.World (США).</li></ul>
  • Адміністратор офісу, помічник керівника ТОВ «Андре Тан» <ul><li>Організація масових заходів (логістика, складання бюджету, співпраця з партнерами та спонсорами, POS-матеріали тощо)</li><li>Адміністрація fashion заходів (покази, фотосесії, кастинги, шоуруми для франчазі та ін.</li><li>Підготовка майстер-класів, презентацій (пошук інформації, оформлення</li><li>Написання новин, статей, інтерв'ю, пресреліз</li><li>Адміністрування сайту та сторінки у Facebook</li><li>Видання корпоративної газети</li><li>Планування робочого графіка керівника, вирішення особистих завдань</li><li>Організація документообігу, співпраця з поштою та кур'єрськими службами</li><li>Ділове листування, переклад документів</li><li>Забезпечення життєдіяльності офісу</li><li>Ведення телефонних переговорів</li><li>Спілкування з відвідувачами</li></ul>
  • Секретар-референт ТОВ „Інститут суспільної трансформації” <ul><li>Вирішення логістичних та організаційних питань навчальних візитів керівників органів місцевого самоврядування до Польщі, Словаччини, Чехії, Австрії, Швеції, Швейцарії та інших.</li><li>Співпраця з міжнародними фондами, посольствами іноземних держав в Україні та держустановами (ОБСЄ, NED, Матра КАП, International Visegrad Fund, Фонд Фрідріха Науманна за Свободу, Центр інформації та документації НАТО в Україні, МЗС України, Нацдержслужба України); пошук грантів, заповнення проєктних форм, організація зустрічей та переговорів керівника компанії з послами, керівними особами фондів та держустанов</li><li>Організація відряджень співробітників та забезпечення перебування гостей компанії (бронювання готелів, замовлення квитків, оформлення віз)</li><li>Організація ініційованих компанією заходів (круглі столи, семінари, пресконференції, інтернет-конференції) у Києві та інших містах України</li><li>Адміністрування вебпорталу компанії (55 сайтів)</li><li>Розшифровка текстів та аудіозаписів, коригування та редагування статей, підготовка новин та коментарів</li><li>Робота з членами редколегії, авторами та передплатниками науково-аналітичного журналу "Економічний часопис-ХХІ", що видавався компанією</li><li>Планування робочого графіка керівника</li><li>Організація документообігу, співпраця з поштою та кур'єрськими службами</li><li>Ведення телефонних переговорів</li><li>Спілкування з відвідувачами</li></ul>
  • Секретар-референт ВКФ „Норд”, <ul><li>Планування робочого графіка керівника</li><li>Спілкування з відвідувачами</li><li>Ведення телефонних переговорів</li><li>Організація документообігу</li></ul>
• Вміння організовувати (20 років досвіду). Вільно, використовую нині.
• Тайм-менеджмент (20 років досвіду). Вільно, використовую нині.
• Вирішення різноманітних завдань, подекуди й конфліктних ситуацій (20 років досвіду). Вільно, використовую нині.
• Комунікація, міжособисте спілкування (20 років досвіду). Вільно, використовую нині.

Хобі: домашні тварини, рукоділля, кулінарія, читання, танці

Освіта / Додаткова освіта

  • Східноєвропейський університет економіки та менеджменту Інформаційні технології; Фах: Документознавець, спеціаліст з інформаційної діяльності
  • Професійно-технічне училище № 14 Секретар-референт