Бухгалтер, помічник бухгалтера

Персонал в Киев. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 20 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Лепешинська Валентина Сергіївна


Дата народження: 30. 07. 1989


м.Київ




Ціль: Заміщення вакантної посади помічник бухгалтера, бухгалтера, оператор 1С віддалено.




Досвід роботи:




Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних


2017 р. – 2022 р. ТОВ В«НВП НКВ», м. Київ.

Функціональні обов’язки:


— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: 8. 3 Бухгалтерія, Медок.);

— рознесення банківської виписки;


— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

— бух облік матеріалів;


— проводити нарахування та виплату заробітної плати, податків, орендних, комунальних та інших платежів;


— работа в електронном кабинете плательщиков налогов


— взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями;

— виставлення рахунків клієнтам, актів виконаних робіт, видаткових накладних;

— укладання договорів;


— підготовка документів для участі в торгах;


— ведення кадрової документації;

— ведення документів по складу, комплектація товарів, контроль собівартості;


— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;

— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару.




Економіст по договірній роботі (відділ казначейства)


2013 р. – 2017 р. ТОВ В«Альянс МаркетВ», м. Київ

Функціональні обов’язки:

— ведення бухгалтерського обліку;

— відновлення обліку;

— складання бухгалтерської та податкової звітності;

— ведення кадрової документації;

— розрахунок заробітної плати;

— комплектація товарів;


— списання ОС,НМА,ТМЦ,МШП,ПММ.


— прийом, контроль і обробка первинної документації;

— ведення документів по складу;

— формування документації по списанню товарів;


—списання матеріалів та послуг у виробництво;

— участь в проведенні інвентаризації.




Помічник бухгатера, помічник директора


2012 р. – 201 3 р. , ТОВ "Еліт Охорона"м. Київ.

Функціональні обов’язки:

— ведення бухгалтерського та податкового обліку;

— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження на розрахункові рахунки;

— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів,податків до бюджету, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності, статистична звітність;

— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

— взаємодія з податковими органами;

— облік ТМЦ, витрат, банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;

— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;

— підготовка регулярної звітності;

— керівництво відділом (4 чол.)




Помічник керівника з технічного розвитку


201 0 р. – 201 1 р. ТОВ В«ВенбестВ», м. Київ.

Функціональні обов’язки:


— заключення договорів з фізичними та юридичними омобами;

— проведення переговорів;


— виконання доручень керівника;


— робота з дебіторською заборгованістю ;


— складання комерційних пропозицій;


— ведення первичної документації;


— складання звітів (місячних, квартальних);


— ведення справ спіробітників;


— складання графіків для співробітників;


— складання наказів;


— підбір персоналу для компанії.




Професійні навички:


— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: 8. 3 Управління торговим підприємством Бухгалтерія, Медок.);

— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;

— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;

— досвід проходження перевірок контролюючими органами;

— уміння працювати в системах В«Банк-КлієнтВ», В«Інтернет-банкВ»;

— досвід формування платіжних доручень і вимог;

— досвід підготовки та підписання контрактів;

— знання податкового законодавства;

— досвід ведення переговорів;

— уміння працювати в команді;

— навички управління персоналом;

— навички ведення податкової звітності;

— грамотна письмова і усна мова;

— знання мов: українська — рідна; російська.




Освіта:


червень 2014 Київський національний університет технологій та дизайну,спеціальність "Якість,стандартизація та сертифікація" кваліфікація "Фахівець з стандартизації,сертифікації та якості".


січень 2013 Київський національний торгівельно-економічний університет напрям підготовки "Товарознавство і торгівельне підприємництво" кваліфікація бакалавра з товарознавства і торгівельного підприємства.


червень 2010 Вище комерційне училище Київського національно-економічного університет, спеціальність "Товарознавство та комерційна діяльність", кваліфікація молодшого спеціалістаз товарознавства та комерційної діяльності.




якості:


Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.




Додаткова інформація:


Сімейний стан: заміжня.

Діти: так.

Можливість відряджень: ні

Хобі: книги, музика, спорт, займаюся танцями.