Слизченко Дарина Сергіївна
Повний робочий день.
Бажана заробітна плата: на Jobs.ua. 00 гривень.
Особиста інформація
Громадянство: Українка.
Дата народження: 05. 11. 1998 року.
Місто: Київ.
Стать: Жіноча.
Сімейний стан: заміжня (дітей немає).
Ціль: Працювати в стабільній компанії з кар’єрним зростанням, дружнім колективом та гідною оплатою праці.
Освіта:
Начальний заклад: Київський Національний Торгово – економічний університет (вересень 2018 рік – лютий 2021 року бакалавр);
Факультет: Фінансів та обліку;
Спеціальність: Банківська справа.
Начальний заклад: Київський Національний Торгово – економічний університет
(вересень 2021 рік – лютий 2023 року магістр);
Факультет: Фінансів та обліку;
Спеціальність: Банківська справа .
Досвід роботи
Період роботи: липень 2018 року - лютий 2019 року (7 місяців)
Посада: Касир;
Організація: АТ В«Райффайзен Банк АвальВ»;
Обов’язки:
-здійснення касових операцій з готівковими коштами;
-валюто – обмінні операції;
-здійснення крос-продажів.
Період роботи: лютий 2019 рік – серпень 2019 року (7 місяців)
Посада: Провідний економіст по роботі з клієнтами мікро, малого та корпоративного бізнесу;
Організація: АТ В«Райффайзен Банк АвальВ»;
Обов’язки:
-В супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;
-відкриття поточних та карткових рахунків Юридичним особам;
-опрацювання запитів фінансова моніторингу;
-супроводження виплат заробітної плати, лікарняних, перевірка оплати податків;
-здійснення крос-продажів.
Період роботи: серпень 2019 рік – листопад 2019 року (4 місяців)
Посада: Головний економіст з продажу та сервісу клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу ;
Організація: АТ В«Райффайзен Банк АвальВ»;
Обов’язки:
-супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;
відкриття поточних та карткових рахунків юридичним особам;
супроводження виплат заробітної плати, лікарняних, перевірка оплати податків;
продаж банківських продуктів (кредити, депозити, впевненість 24/ 7, еквайринг, зарплатні проекти);
розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб;
виконання планових показників.
Період роботи: листопад 2019 року – листопад 2020 рік (12 місяців)
Посада: Старший менеджер з продажу та сервісу клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;
Організація: АТ В«Райффайзен Банк Аваль;
Обов’язки:
супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;
відкриття поточних та карткових рахунків юридичним особам;
продаж банківських продуктів (кредити, депозити, впевненість 24/ 7, еквайринг, зарплатні проекти);
розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб;
виконання планових показників.
Період роботи: листопад 2020 рік – листопад 2021 рік
Посада: Старший менеджер по роботі з клієнтами малого і мікробізнесу та сегменту
Преміум;
Організація: АТ В«Райффайзен Банк АвальВ»
Обов’язки:
- Обслуговування, консультування та супроводження з усіх банківських питань клієнтів сегменту преміум;
- Фінансове планування;
- Виконання планових показників;
- Ідентифікація та верифікація клієнт ФО, ФОП, ПЕП;
- Здійснення контролю Фінансового моніторингу;
- Збір документів на відкриття інвестиційного рахунку за кордоном (Австрія);
- Погодження, підготовка документів на придбання державних ОВДП.
Період роботи: грудень 2021 рік – по теперішній час
Посада: Менеджер у сфері операцій з нерухомості для третіх осіб
Організація: ТОВ В«ФКВ»Гаранд КапіталВ»
Курси, тренінги:
Курс по роботі з ком’ютерною програмою В«M.E.DokВ».
Сертифікат від 18. 05. 2018 року.
Тренінг: Фінансовий аналіз фінансової звітності Юридичної Особи від 20. 01. 2020 року.
Фінансове планування листопад 2020 року.
Додаткова інформація:
Володіння мовами: Російська (вільно), українська (вільно), англійська (базовий);
Комп’ютерні навички: впевнений користувач;
Заняття у вільний час: фітнес, відпочинок на природі.
Особисті якості: вмію працювати в команді та на результат, цілеспрямованість, здатність швидко навчатися, чесність, терплячість, позитивність, уважність, комунікабельність, відповідальність.