- Адміністратор контакт-центру (IP-телефонії) Медичний-лікувальний центр Taurt-Medical <p>1) Прийом телефонних дзвінків;</p>
<p>2) Оnline консультування;</p>
<p>3) Листування з пацієнтами;</p>
<p>4) Ведення запису приймання;</p>
<p>5) Інформування пацієнтів про послуги та вартість;</p>
<p>6) Оповіщення пацієнтів про прийом та про акції;</p>
<p>7) Відправка смс розсилок/одержання зворотного зв'язку від пацієнтів Клініки;</p>
<p>8) Ведення поточної звітності.</p>
Можливість професійного розвитку та кар 039;єрного зростання, робота в команді, офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати, комфортні умови для роботи. Готова до нових великих проектів, складнощів та розвитку компанії.Особисті якості: Володію організаторськими здібностями, дисциплінована, відповідальна, стресостійка. Вмію працювати в команді. Додаткові відомості: Маю водійські права категорії В«ВВ». Стаж водіння – 3 роки. Готова до переїзду в інше місто та командировок. Свідоцтво (сертифікат про щеплення) Covid- 19, вакцина компанії Moderna.