Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам

Персонал в Житомир. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Андрусенко Юлія Анатоліївна


Дата народження: 06. 07. 1982р.




Освіта:В Чернігівський юридичний коледж, Київський національний університет внутрішніх справ.




Досвід роботи :




Травень 2003р. - Державний виконавець відділу ДВС Прилуцького міського управління юстиції.


Функціональні обов’язки:


  • Примусове виконання рішень судів та інших державних органів.

Січень 2006р. - Юрисконсульт ЗАТ В«Маслозавод ПрилукиВ»


Функціональні обов’язки:


  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, державних органах;
  • розробка та затвердження типових форм договорів;
  • ведення переговорів з контрагентами ;
  • оскарження дій і рішень державних органів ;
  • стягнення дебіторської заборгованості ;
  • претензійно - позовна робота.

Січень 2007р. - Юрисконсульт Приватна юридична фірма Центр юридичної допомоги В«ДігестВ»


Функціональні обов’язки:


  • представлення та захист інтересів фізичних та юридичних осіб в судах, в контролюючих органах;
  • консультування з правових питань фізичних, юридичних осіб;
  • реєстрація юридичних осіб, розробка установчих документів, змін до установчих документів;
  • оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних правовідносин.

Квітень 2009р. - Юрисконсульт ТОВ В«МарконтіВ» , ТОВ В«СвєларВ» (за сумісництвом).


Функціональні обов’язки:


  • розробка та аналіз договорів;
  • претензійно- позовна робота;
  • розробка внутрішньої документації (положення, інструкції,);
  • робота з реєстрацією змін в установчих документах підприємства;
  • ведення кадрового діловодства;
  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, державних органах;
  • стягнення дебіторської заборгованості .

2013р. - по березень 2019р Директор, юрист (за сумісництвом) ТОВ В«Екопласт-УкрВ».


Функціональні обов’язки:


  • представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, контролюючих органах;
  • - ведення кадрового діловодства;
  • претензійно - позовна робота;
  • надання юридичних консультацій працівникам підприємства;
  • розробка внутрішньої документації (положення, інструкції, наказів
  • розробка документів для реєстрації торгового знаку, сертифікатів;
  • проведення переговорів із замовниками, партнерами ;
  • фінансове планування бюджету підприємства;
  • укладання договорів;
  • контроль за виконання договірних зобов’язань;
  • проведення зовнішньо - економічної діяльності на підприємстві;
  • організація роботи щодо здійснення операцій пов’язаних з імпортом товару в Україну;
  • розробка внутрішньої документації;
  • підготовка документів для участі в тендерних закупівлях.

2019р. по березень 2022р контактний центр (ТОВ В«БІПЕР УкраїнаВ») сфера телемаркетенгу


Функціональні обов’язки:


  • консульація клієнтів у сфері банківських послуг, продаж банківських продуктів та послуг ;
  • консультація клієнтів у сфері послуг інтернет провайдера та продаж його послуг.

Професійні навички:


  • володію комп’ютером (MS Office, Word);
  • вільно працюю з клієнт банком;
  • знання законодавства України;
  • навички ведення договірної роботи;
  • уміння проводити переговори;
  • навички ведення повного правого забезпечення діяльності підприємства;
  • досвід комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства.
  • досвід представлення інтересів клієнтів в контролюючих органах;
  • навички складання різних юридичних документів;
  • досвід колективної роботи;
  • досвід роботи на керівній посаді;
  • досвід роботи у сфері продажу товарів та послуг

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:


Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, енергійна, здатна працювати в стресовій ситуації, орієнтація на досягнення поставлених цілей.

Корисні посилання

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua