Досвід роботи:
КНП В«Міський клінічний пологовий будинок № 2В», м. Чернівці
ЕКОНОМІСТ, БУХГАЛТЕР ПО ЗАРПЛАТІ
серпень 2020 – травень 2022
ОБОВ’ЯЗКИ БУХГАЛТЕРА ПО ЗАРПЛАТІ:
- - Нарахування заробітної плати працівникам у відповідності до табелів робочого часу, наказів;
- - Формування зарплатних відомостей та завантаження через клієнт-банк
- - Ведення особових карток працівників
- - Звірка по сумам сформованого в програмі об’єднаного звіту по ЄСВ, ПДФО, військовому збору із звітами по нарахованій зарплаті
- - Розрахунок прогнозів по зарплатному фонду у відповідності до заданих вимог
- - Надання необхідної інформації працівникам та керівництво з питань заробітної плати,В розрахунків, порядку нарахувань тощо.
- - Формування довідок по заробітній платі
- - Контроль по утриманням за виконавчими провадженнями, перерахунками тощо
- - Прийняття касових безготівкових платежів за відсутності касира
- - Моніторинг зарплатного законодавства і контроль дотримання процедур у відповідності до чинних нормативих документів
ОБОВ’ЯЗКИ ЕКОНОМІСТА:
- - Розрахунок планових калькуляцій платних послуг;
- - Формування прейскурантів платних послуг;
- - Розрахунок комунальних витрат орендарям, виставлення рахунків на оплату, контроль по договорам на відшкодування комунальних витрат;
- - Робота з табелями робочого часу: перевірка, звірка з графіками, з тарифікаційним списком на відповідність зайнятих ставок відпрацьованому часу, консолідація даних з табелів для формування статистичної звітності;
- - Аналіз заробітної плати (план/факт), формування звітів по заробітній платі в розрізі категорій, видів нарахувань;
- - Формування та контроль документу по штатній чисельності;
- - Формування і контроль тарифікаційного списку в розрізі співробітників, перерахунок заробітної плати та всіх нарахувань відповідно до тарифних розрядів, чинного Колективного договору та законодавства;
- Ведення реєстру укладених договорів підприємства;
- Інші види розрахунків та ведення документації, необхідної для роботи керівництву;
- Робота з оптимізації роботи з електронними документами, їх вдосконалення та консоладація.
- За відсутності начальника відділу кадрів: розрахунок компенсації за невикористану відпустку при звільненні, консультації працівників щодо видів відпусток, прийняття, звільнення, повідомлення податкової про прийняття співробітників через M.E.Doc, формування різного типу довідок, надання іншої кадрової інформації для співробітнків
ПАТ В«ЕКВ»ЖитомиробленергоВ», м.Житомир
ПРОВІДНИЙ ЕКОНОМІСТ БЮДЖЕТНОГО ВІДДІЛУ
липень 2015 – жовтень 2019
ОБОВ’ЯЗКИ:
- налагодження алгоритму ведення господарських операцій, використовуючи управлінські аналітики (коди РГК (рух грошових коштів), ЦФВ (центр фінансової відповідальності), ФР (фінансовий результат) в програмному середовищі MS AXAPTA;
- створення/зміна/контроль відповідності управлінських аналітик при оплаті, переміщенні та списанні напрямкам закриття бухгалтерськими проведеннями.
- розробка звітних форм для підвищення ефективності роботи бюджетного відділу та фінансової дирекції компанії, їх тестування в програмному середовищі:
1) форма В«План-фактний аналіз використання ремонтного фонду за періодВ»;
2) форма В«Аналіз руху запасів за видами операцій в розрізі номенклатурВ»;
3) Реєстр В«Погодження переміщення ТМЦ за напрямками цільового використанняВ»;
4) шаблон службової В«Щодо погодження зміни напрямку цільового використання ТМЦВ»;
5) форма В«Аналіз списання з рошифровкою оплатВ»;
6) В«Проект бюджету закупівель ТМЦВ» (доробка форми і тестування);
7) В«Реєстр платежівВ» (доробка форми і тестування);
8) Накладна-вимога на переміщення запасів (доробка форми управлінськими аналітиками);
9) База даних В«Обороти по договорахВ»
10) Звіт В«Аналіз залишків ТМЦ по приєднанню в розрізі номенклатур за періодВ»
- розробка порядку роботи підрозділів та районних представництв компанії у відповідності до бюджетної політики, вдосконалення існуючих бізнес-процесів;
- налагодження контролю господарських операцій за допомогою відображення фінансових аналітик при управлінні запасами компанії;
- контроль за цільовим використанням коштів (відповідність напрямку оплати та списання)
- помісячний аналіз списання, пошук та коригування наявних недоліків в кодуванні управлінських аналітик підрозділами;
- постійна робота над вдосконаленням опрерацій, пов’язаних з контролем бюджетного відділу MS AXAPTA.
- - Формування щоденного реєстру платежів, щоденний контроль за виконанням планових оплат попереднього дня.
- - Планування форми ТД_ 001 (форма товарного руху), щоденний контроль за виконанням планових замовлень, контроль за поставкою, формування та відправка звіту у центральний офіс щодо виконання плану по формі ТД_ 001.
- - Контроль відповідності отриманих рахунків та службових до оплати даним, занесеним центрами фінансової відповідальності в програмному забезпеченні MS AXAPTA
- - щоквартальна підготовка презентації звіту фінансової дирекції щодо результатів діяльності за відповідний звітний період
- - написання службових, інших видів ділової переписки
- - недопущення перевитрат по статтям бюджету, по господарським договорам.
- - Контроль та проведення оплат районних відділень компанії.
ПАТ В«ЕКВ»ЧернівціобленергоВ», м.Чернівці
ЕКОНОМІСТ БЮДЖЕТНОГО ВІДДІЛУ
квітень 2013 – липень 2015
ОБОВ’ЯЗКИ:
- - формування реєстру оплат з урахуванням договірних умов та поставок;
- - організація оплат районними відділеннями обов’язкових платежів: податків, господарських витрат, оренди, судових зборів тощо;
- - контроль коректного відображення районними відділеннями надходжень та витрат відповідно до бюджетних статей та бухгалтерських рахунків
- - помісячне планування витратної частини бюджету компанії
- - реєстрація, контроль господарських договорів, в яких компанія є замовником
- - контроль ведення документації та підготовка звітів, що підтверджують відповідність роботи відділу міжнародним стандартам ISO 9001: на Jobs.uaДСТУ ISO 9001: 2009), ISO на Jobs.ua: на Jobs.uaДСТУ ISO на Jobs.ua: 2006), OHSAS на Jobs.ua: на Jobs.uaДСТУ OHSAS на Jobs.ua: 2010)
- - надання та контроль за щоденною звітністю керівництву: формування руху коштів компанії, підготовка фактичних реєстрів платежів за попередній день
- - підтримка актуальної інформації відділів щодо виконаних оплат у рамках їхнього бюджету
- - контроль за витратами компанії в рамках затвердженого місячного плану
- - контроль по сумам та терміну дії господарських договорів
- - щоквартальна підготовка презентації звіту фінансової дирекції щодо результатів діяльності за відповідний звітний період
- - написання службових, інших видів ділової переписки
- - періодичне надання звітної інформації управлінській компанії щодо підписання нових господарських договорів, щомісячне подання форми товарного руху (з щоденним описом плану та факту оплати та поставки по кожній позиції)
- - аналіз фактичних даних в порівнянні з плановими показниками, коригування на їх основі планів майбутніх періодів.
- - виконання інших видів робіт в рамках компетенції бюджетного відділу на запит фінансового директора, бюджетоутримувачів, управлінської компанії тощо.
- - робота з 1С: оборотно-сальдові відомості, форми бюджетного відділу, рух грошових коштів, робота з аналітичними, синтетичними, субрахунками, внесення платіжок для формування щоденних реєстрів платежів, реєстрація договорів, контрагентів, планів по статтям бюджету
- - підготовка усіх необхідних фінансовому директору графічних матеріалів
ІНЖЕНЕР З НОРМУВАННЯ ПРАЦІ
грудень 2012 – квітень 2013
ОБОВ’ЯЗКИ:
- - перевірка табелів робочого часу відділів, аналіз та використання інформації у статистичних звітах
- - проведення хронометражів
- - розрахунок норм для окремих видів робіт, послуг
- - розрахунок нормативної чисельності
- - розрахунок калькуляцій робіт, послуг
ПП Тумак, м. Чернівці
МЕНЕДЖЕР
(МЕБЛЕВА ГАЛУЗЬ)
лютий 2011
– березень 2012
ОБОВ’ЯЗКИ:
- створення та ведення електронного бухобліку (ведення розрахунків з постачальниками, клієнтами, формування рахунків-фактур, робота з первинними бухгалтерськими документами, контроль за витратною та дохідною частиною бюджету компанії)
- безпосередня робота з замовниками:
-проектування макетів меблевих конструкцій відповідно до побажань замовника (програма Komandor Designer)
- розрахунок вартості замовлення, виставлення рахунків
- поетапне ведення замовлення від замовлення до прийняття виконаних робіт замовником
- виконання поточних вказівок керівника
- ведення інших документів ведение (акти приймання-передачі робіт, наряди на замір, замовлення, рекламації постачальникам (за наявної необхідності))
- підготовка електронних каталогів продукції та довідкової інформації для розробки сайту
- організація реклами компанії, розробка дизайну зовнішньої реклами
- ведення ділової переписки, робота з оргтехнікою, телефонні дзвінки
видавництво В«ID-MEDIAВ», м. Київ
МЕНЕДЖЕР (ВИДАВНИЧА ГАЛУЗЬ)
червень-листопад 2011
ОБОВ’ЯЗКИ:
- ведення ділової переписки та перемовин з іноземними компаніями
- укладання договорів, актів виконаних робіт і виставлення рахунків українським та іноземним замовникам рекламних площ та статей видавництва
- виконання доручень керівництва
- координація роботи з виготовлення реклами та статей замовників від узгодження макету до друку
- проведення письмового інтерв’ю з іноземними респондентами, переклад для редакції матеріалів
- організація участі представників видавництва
- організація участі представників видавництва на міжнародних виставках
- ведення внутрішньої документації
- пошук та формування бази замовників видавництва
- зібрання прес-матеріалів у компанії для редакції
екскурсійна агенція В«Захоплюючий КиївВ», м. Київ
ЕКСКУРСІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР
листопад 2009 – квітень 201 1
ОБОВ’ЯЗКИ:
- організація екскурсій
- транспортне забезпечення та пошук необхідного гіда під кожну екскурсію
- планування заходів
- робота із замовниками та партнерами
- наповнення контентом сайту, підтримка сайту в актульному стані
- написання статей про організовані екскурсії
- ведення ділової переписки
- контент-наповнення інтернет-магазину “Магазинчик”,а саме:
- поновлення бази пропонованої продукції
- вирішення питань з поставкою
- ведення бухгалтерії
- вирішення фінансових питань з постачальниками
- контроль запасів на складі в необхідній кількості
- складання замовлення та їх ведення від початку до отримання клієнтом товару
Освіта:
Університет економіки та права В«КРОКВ», м. Київ
вересень 2009-лютий 2011, магістр
Факультет: Міжнародні відносини
Спеціальність: Міжнародні інформація
Спеціалізація: Інформаційно-політичний консалтинг
Кваліфікація: Інформаційний аналітик-міжнародник, перекладач
Буковинський фінансово-економічний університет, м. Чернівці
на Jobs.uaрр. (буде завершено заочно), друга вища освіта, спеціаліст
Факультет: Обліково-економічний
Спеціальність: Облік і аудит
Знання та навички:
- користування клієнт-банком
- робота в ОС Windows різного покоління
- програми MS Office: Power Point, Excel, Word, Publisher, Microsoft Dynamics AX 2009, 1:С Бухгалтерія – користувалась довідниками, оборотно-сальдовими відомостями та розділом для роботи бюджетного відділу та договорами; Access – базовий рівень; M.E.Doc
- використання ресурсів Internet, e-mail – досвідчений користувач
- Photoshop, Flash, Illustrator, HTML, JavaScript, CSS, Corell Draw – базовий рівень
МОВИ
- англійська – рівень Pre-Intermediate
- італійська – рівень A 1 (початковий)
КУРСИ
Учбовий центр В«УспіхВ», м. Київ
лютий 2011 - червень 2011
Назва курсу: Веб-дизайн від А до Я
Італійська національна спільнота ім. Данте Аліг’єрі, м. Київ
березень 2011 - листопад 2011
Назва курсу: Італійська мова, рівень А 1
Учбовий центр В«ТрендВ», онлайн-навчання
Липень 2020-серпень 2020
Управлінський облік