Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, референт

Персонал в Киев. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 15 000 грн.
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи



РЕЗЮМЕ


Гринжавець Ольга Олександрівна


Мета резюме: здобуття професії секретаря, адміністратора, офіс-менеджера, референта.


Бажаний рівень доходу: на Jobs.uaгрн


Дата народження: 09 травня 1991


Адреса: м. Київ, проспект Оболонський 9-а, кв. 31


Сімейний стан: не заміжня (маю доньку 2014 р.н.)




Освіта:


Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка, на Jobs.uaр.


Спеціальність: секретар керівника




Досвід роботи:В 


січень 2010 - березень 2010, ТОВ В«МТІВ», посада продавець-консультант.


Травень 2010 - липень 2011, Двадцять перша Київська державна нотаріальна контора, посада секретар-друкарка.


Квітень 2013 – серпень 2013, АО В« Оболонська колегія адвокатів м. КиєваВ», посада секретар-касир.


Березень 2018 – жовтень 2018, ФОП Бобровський Костянтин Вікторович,


посада референт.


Жовтень 2018 – березень 2019, ФОП Радіонов Володимир Володимирович, посада референт.


Вересень 2019 – вересень 2019, ТОВ В«ІЗІ КРЕДИТВ», посада адміністратор.




Додаткова інформація:


Володіння комп&# 039;ютером: на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Excel, MS Oficce)


Особисті якості: зібрана, уважна, пунктуальна, активна, дисциплінована.