Професійні навички:
- дослідження конкурентного середовища
- оцінка ризиків та вирішення кризових ситуацій
- навички оперативного пошуку і систематизації даних
- координація роботи різних структур та напрямків
- співпраця зі ЗМІ
- навички правильної розстановки пріоритетів в роботі
- здатність швидко навчатися
- вміння адаптуватись до нововведень
- вміння працювати у команді
- управління персоналом
- аналітичне обґрунтування
- навички роботи у Google Docs та MS Office
Місця роботи:
Комунікацією з містянами, постановка завдань для комунальних підприємств, спілкування та координація роботи з іншими депутатами, вирішення нестандартних завдань.
Виконання різноманітних оперативних завдань, поставлених перед департаментом. Контроль за виконанням договірних зобов’язань автоперевізниками. Проведення нарад з керівниками підприємств. Координація роботи між керівництвом міста, департаментом, перевізниками та підпорядкованими комунальними підприємствами. Отримання та розподілення завдань підлеглим. Визначення PR-стратегії роботи департаменту, KPI, комунікація зі ЗМІ, надання коментарів для телебачення та сайтів, ведення сторінок у соціальних мережах.
Обіймав посади водія тролейбусу, водія-наставника, начальника маршрутів. Займався стажуванням молодих водіїв, випробуванням нових маршрутів, був спікером для ЗМІ від підприємства, займався освоєнням та налаштуванням електронних табло рухомого складу, навчанням персоналу підприємства. Переможець конкурсу “Кращий водій тролейбусу”.