Власова Олена
OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ???????????
Дата народження? 26 червня 1982 р.
Сімейний стан??Заміжня
Адреса ???Рівне, вул.Соборна 364/ 1
ОСВІТА?????????????
Український державний університет водного господарства та природокористування? 2004 рік
Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю «óдромеліораціяВ», та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).
Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік
Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 В«Водні ресурсиВ» 6. на Jobs.ua«óдромеліораціяВ» (диплом з відзнакою).
ДОСВІД РОБОТИ???????????
Фахівець зі збуту товару ????? 01. 10. 2006 - по сьогоднішній день
ТОВ В«Орімі УкраїнаВ» (регіон.представник)?? Рівне і Рівнен.обл., Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ В«GreenfieldВ», В«TESSВ», В«Принцеса НуріВ»,
В«Принцеса ЯваВ», В«Принцеса КандіВ», В«Принцеса ГітаВ»
кава В«ЖокейВ»,кава В«JardinВ», кава В«Piazza del Café»
В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб 039;юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора (до 20чоловік).
Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб 039;ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Організація, навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.
Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій території . Аналіз представленості торгових марок ТОВ В«Орімі ТрейдВ» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Аналіз продажів в розрізі ТМ поквартально, рік до року, по маршрутам. Робота з залишками, АВС аналіз. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT 2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT 2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.
Планування квартальних планів дистриб’ютора по ТМ, з помісячною розбивкою на ТК.
Виявлення потреб, можливостей кінцевого споживача, з подальшою розробкою акційних просувань для ТТ дистриб’ютора і можливості бути пріоритетним і конкурентоспроможним на ринку.
Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди.
1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв:
- Дня поставки товару або замовлення;
- Оборотність товару;
- таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі;
- Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.
2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами;
3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою)
4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності
5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов 039;язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д.
6. Проведення анкетування раз на квартал
7. Контроль виконання функціональних обов 039;язків у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ
Мерчендайзер ????? 01. 07. на Jobs.ua. 09. 2016
ТОВ В«Орімі ТрейдВ» ??????Київ, Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ В«GreenfieldВ», В«TESSВ», В«Принцеса НуріВ»,
В«Принцеса ЯваВ», В«Принцеса КандіВ», В«Принцеса ГітаВ»
кава В«ЖокейВ»,кава В«JardinВ», кава В«Piazza del Café»
В обов’язки входили :
1.?Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником.
2.?Оформлення звітності про відвідування торгових точок.
3.?Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу.
4.?Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії.
5.?Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.
6.?Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.
7.?Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці.
8.?Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту.
9.?Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника.
10.?Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання.
11.?Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок.
12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ??????????
Водiйськi права кат. В«ВВ», особистий а/м.
Успішно пройшла трененігни на тему: В«Ефективне управління збутом і мерчандайзингВ»; В«Ключові управлінські навичкиВ»; В«Перемовини з сіткамиВ» .