Адміністратор, секретар, помічник бухгалтера

Персонал в Бровары (Киевская обл.). HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Вікторія Слюсарь


м. Бровари, Київ




Компетенція


  • Досвід роботи в сфері обслуговування
  • Організаційні та лідерські навички
  • Стресостійкість
  • Досвід набору та навчання персоналу

Досвід


Адміністратор- smm спеціаліст (07. на Jobs.ua. 2022) Бош Авто сервіс


  • - Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків ;
  • - Розрахунок клієнтів , ведення звітності касової дисципліни;
  • - Запис клієнтів на обслуговування;
  • - Забезпечення офісу необхідними матеріалами;
  • - Контроль ведення документів для бухгалтерії;
  • - Робота в 1с підприємництво 8. 2, 7
  • - За час роботи на фірмі отримала додаткову посаду smm спеціаліста:
  • - Створення контенту для соціальних мереж сервісу ( сторіс, тексти , відео ролики – зйомка та монтаж)

Менеджер з продажу (12. на Jobs.ua. 2021) м. Київ В«Сучасні біотехнології України


  • - Холодні та гарячі продажі
  • - Робота в amoCRM системі
  • - Ведення звітності продажів

Фрилансер (04. на Jobs.ua. 2020)


  • Написання статей, копірайтинг
  • Виконання різноманітних завдань в мережі
  • Рекламна сфера діяльності

Логіст-бухгалтер (м. Мелітополь)


ФОП Боженко С.М. (04. на Jobs.ua. 2018) – продаж та обслуговування холодильного обладнання (холодильні компресори)


- Відстеження та відправка вантажів


- Ведення реєстру та відстеження виконання замовлень


- Збір та обробка інформації про клієнтів, ведення клієнтської бази


- Пошук та замовлення продукції у постачальників


За час роботи логістом отримала додаткові обов’язки в бухгалтерії компанії:


  • Проведення реалізацій товару
  • Виставлення рахунків та відстеження проплат

Кредитний експерт (м. Мелітополь)


ТОВ В«Смарт-ФінансВ» (10. на Jobs.ua. 2017) – продаж банківських продуктів (кредити, страхування життя, майна)


  • Знання програми В«Кредитній брокерВ»
  • Орієнтація та інформування клієнтів про продукти компанії
  • Оформлення кредитних займів, ведення документації
  • Пошук нових клієнтів компанії
  • Навчання персоналу

Сервіс-менеджер, контент менеджер (м.Мелітополь)


ФОП Годяєв Е.А (09. на Jobs.ua. 2016)- магазин з продажу та ремонту бензо- та електроінструменту


  • Консультація клієнтів щодо послуг організації, продаж запчастин
  • Робота з програмою 1С (проведення продажу товару, видаткові накладні, оприбуткування товару, проведення інвентаризацій)
  • Облік і контроль наявності та руху запасів, переоблік товару, зведення залишків
  • Касова відповідальність, здача виручки
  • Робота з постачальниками : замовлення товару в магазин, оплата рахунків
  • Робота в інтернет магазині організації, контроль замовлень та касові операції, наповнення сайту контентом, контроль актуальності цін.

За час роботи в організації здобула цінні лідерські та організаційні навички, зайняла посаду управляючої магазину.




Освіта


Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного м. Мелітополь


Агроном , магістр.