Менеджер по продажам

Персонал в Черноморск. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Мета


Найти роботу в банківській сфері, фахівець з продажу роздрібних продуктів, фізичних та юридичних осіб, фахівець по кредитним та депозитним продуктів, касове обслуговування.




Досвід роботи




АТ В«Альфа –банкВ», 22. 11. на Jobs.ua. 06. 2022 фахівець 2 категорії з продажу роздрібних продуктів та касових операцій ( Обслуговувала клієнтів банку, надавала консультацію по банківським продуктам, оформлювала банківські продукти ( кортики, кредити, депозити) вирішення питань клієнта, обслуговування клієнтів за касою ( платежі населення, оплата кредитів, поповнення депозитів, робота з чеками, обмін валюти)




ТОВ В«Споживчий центрВ», 03. 06. на Jobs.ua. 11. 2021 фахівець з обслуговуванням клієнтів ( керівник відділу) ( Обслуговування клієнтів споживчого центу ( видача кредитів, оплата по кредитам, вирішення спорхни питань клієнта, контроль каси, інкасація каси, виконання планових показників, є нагороди за заняте перше місце по продажам , заказ та контроль канцелярії, планування та розміщення реклами, робоча організація відділення , контроль персоналу )




ФОП В«КривчунВ» В«ZimenВ» 01. 12. на Jobs.ua. 05. 2021 продавець не продовольчих товарів ( Продаж дверей та фурнітури, консультація клієнтів, розрахунок замовлення, контроль продажу , контроль доставки та установки дверей )




ТОВ В« ЦЕТЕЧНОВ» 17. 07. на Jobs.ua. 08. 2020 фахівець сервісного центру ( Обслуговування клієнтів , оцінка поломок, робота з гарантійним терміном, оформлення страховок та гарантій на товар, налаштування техніки, також продаж товарі сервісного центру , виконання планів)




ТОВ В« АЛЛОВ» 05. 06. на Jobs.ua. 09. 2019 заступник керуючого магазину з продажів роздрібних продуктів ( Контроль виконання плані по продажам персоналу, оформлення та навчання персоналу, інвентаризація торгової точки, отримання та відправка товарі ( нова почата) , планування розвитку та планування виконання планів з продажу торгової точки , подача звітів по роботі торгової точки)




ТОВ В« Сота- АльянсВ» 08. 10. на Jobs.ua. 05. 2019 Адміністратор ( ( Контроль виконання плані по продажам персоналу, оформлення та навчання персоналу, інвентаризація торгової точки, отримання та відправка товарі ( нова почата) , планування розвитку та планування виконання планів з продажу торгової точки , подача звітів по роботі торгової точки)




Освіта


на Jobs.uaКиївський національний університет культури та мистецтва , спеціаліст, менеджмент соціокульрноїдіяльності, кваліфікація менеджера готельного-ресторанного бізнесу .




Комп’ютерні навички


досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access) навички роботи з Internet ( MS Exporer, MozillaFirefox, Opera, Coogle Chrom) та e-mail, CRM, банківські та бухгалтерські програми , досконале володіння офісною технікою )




Особисті якості


Легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко та швидко запам’ятовую інформацію , вмію побудувати взаємодію підрозділів організації, цілеспрямованість, вмію працювати з великими об’ємами інформації )




Знання іноземних мов


Українська-рідна, Російська- вільно, Англійська – середній рівень.