Менеджер

Персонал в Харьков. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • удаленная работа
  • без опыта
  • Харьков

Досвід роботи

Гараган Лариса Юріївна


Дата народження: 26. 02. 1982


Місто: Харків




Основні данні:


Досвід роботи: від 5 років


Посвідчення водія: В


Сімейне положення: в розлученні, є дитина 14 років.




Досвід роботи:




2022 р. - 11. 2022 р.


Магазин будматеріалів (Новосалтівський ринок)


Продавець-консультант


Менеджер по закупці


Обов&# 039;язки:


  • консультування покупців

  • знання асортименту товару

  • робота з касовим апаратом

  • інформування кожного покупця про поточні акції та знижки

  • викладка товару

  • ведення певної групи товарів

  • закупівля певної групи товарів

  • робота з постачальниками

2021 р. - 2022 р.


Компанія "OrthoMax "


Вид діяльності:


торгівля матеріалами для стоматологів


стоматологів-хірургів


проведення навчання для стоматологів


Менеджер по закупці


Обов&# 039;язки:


  1. Організація та ведення закупівель:

- пошук потенційних постачальників


- ведення комерційних переговорів із постачальниками на користь Фірми;


- оперативне реагування на інформацію, що надходить від постачальників, та доведення її до відома Начальника відділу;


- мотивація постачальників працювати з Фірмою.


- планування тапошук потенційних постачальників;


  1. Планування та аналітична робота:

- складання щомісячного плану закупівель;


- аналіз статистичних даних закупівель, визначення наявності та потреби у матеріалах на поточний момент та на майбутні періоди, оптимізація складських запасів;


- надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту роботи відділу та фірми.


- забезпечення маркетингових досліджень з вивчення пропозицій від постачальників, рівня цін, перспектив розвитку ринку збуту.


-складання прогнозів щодо постачання продукції на склад.


  1. Забезпечення закупівель:

- прийом та обробка замовлень від менеджерів відділу продажу, оформлення необхідних документів, пов&# 039;язаних із закупівлею продукції для клієнтів Фірми;


- здійснення інформування менеджерів відділу продажів про всі зміни в асортименті, збільшення і зниження цін, часу поставки продукції на склад;


- остаточне узгодження з постачальником умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції на склад;


- взаємодія з підрозділами Фірми з метою виконання покладених завдань;


- участь у робочих нарадах;


- ведення робочої та звітної документації.


- підтримка в активному стані даних про постачальників в інформаційній системі.


- участь у розгляді претензій, що надходять, і скарг від постачальників.


  1. Контрольна:

- забезпечення своєчасного надходження продукції на склад на підставі документів від постачальників, заповнених відповідно до законодавства;


- недопущення дебіторської заборгованості за розрахунками з постачальниками.


Instagram-маркетолог


Обов&# 039;язки:


- Виявляти цільову аудиторію,


- вести рекламні кампанії,


- планувати наповнення стрічки та сторіс,


- організувати конкурси та прямі ефіри,


- працювати з інфлюєнсерами,


- відповідає на запитання у директі та коментарях.


Контент-менеджер


Обов&# 039;язки:


- писати тексти,


- готувати фото, відео для стрічки та сторіс самостійно,


- або складати ТЗ, контент-план та координувати роботу дизайнерів, коригувати надіслане копірайтерами


- працювати з інструментами просування та аналітики,


- Створювати В«шапкуВ» профілю.


Instagram-таргетолог


Обов&# 039;язки:


- настроювати таргетовану рекламу відповідно до цільової аудиторії облікового запису, щоб вона показувалася лише певним користувачам.


Візуал - менеджер


Обов&# 039;язки:


- продумувати естетично приємну фотострічку в обліковому записі відповідно до брендбука компанії, стилю блогера та нових тенденцій в оформленні,


- шукати референси,


- співпрацювати з фотографами та відеографами,


- шукати незвичайні візуальні рішення для оформлення сторіс,


- обробка фотографій.




2014 р. – 2022 р.


Компанія: ТОВ В«Вест-АльянсВ»


Вид діяльності:


працевлаштування за кордоном


кілька ФОП на 1, 2, 3 групі


Бухгалтер у єдиній особі


Обов&# 039;язки:



– ведення бухгалтерського та податкового обліку;


- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської документації;


- облік основних засобів, матеріалів;


- облік коштів;


- облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податками та зборами;


- облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;


– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв&# 039;язку.




2014 г. - 2021 г.


Майстер манікюра


(працювала самостійно, в період декрету)




2007 р. - 2013 р.


Компанія: ТОВ В«ТД В«С.К.С.М.В»


Вид діяльності:


виробництво бетону


бетонних плит та інше


товарів для будівництва


Посада - Замісник головного бухгалтера


Обов&# 039;язки:


– ведення бухгалтерського та податкового обліку;


- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської документації;


- облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податками та зборами;


- Облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;


– облік розрахунків із постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками;


- Облік коштів;


- облік основних засобів;


- виробництво;


- реєстрація податкових накладних;


- звірка з постачальниками та покупцями;


- облік ПММ;


- складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв&# 039;язку.




2006 р. - 2007 р.


Компанія: ДП В« 48 ЗЗТВ»


Вид діяльності:


виробництво металевих ферм та інших товаров для Залізниці.


Старший бухгалтер бухгалтера


Обов&# 039;язки:


- Ведення первинної документації;


-Облік розрахунку з покупцями, постачальниками, податків і зборів;


- облік основних засобів;


- Виробництво;


- Реєстрація податкових накладних;


- звірка з постачальниками та покупцями;


– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв&# 039;язку.




2004 р. - 2006 р.


Компанія: ТОВ В«БетоніксВ»


Вид діяльності:


виробництво бетону


тротуарна плитка


торгівля сипучими матеріалами


Касир \ бухгалтер \ старший бухгалтер


Обов&# 039;язки:


- Ведення первинної документації;


- облік розрахунку з покупцями, постачальниками, податків та зборів;


- облік основних засобів;


- Виробництво;


- звірка з постачальниками та покупцями;


– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв&# 039;язку.




Освіта:




2003 р. - 2006 р.


Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця.


Фінансист зі спеціальності: В«Фахівець з фінансівВ»


1999 р. - 2003 р.


Харківська державна академія фізичної культури


Спеціальність: Олімпійський та професійний спорт


Кваліфікація: Викладач фізичного виховання та інформаційне забезпечення спорту




Додаткова освіта.




2017 рік


Курси розмовної англійської.


2007 рік


Комп&# 039;ютерний освітній центр В«ОРБІС-ТВ»


Робота у програмі 1С: Бухгалтерія 8. 0


2006 рік


Харківська обласна організація товариства В«ЗНАННЯВ»


Курси бухгалтерського обліку за національними стандартами з використанням ПК та здобула основи знань у бухгалтерії підприємств усіх форм власності.


2001 рік


ТОВВ»КВАНТОРВ» Комп&# 039;ютерні курси В«Кваліфікований користувач ПКВ»




Професійні навички:


Впевнений користувач ПК


Microsoft Office


програм: 1С 8. 2 (Торгівля, Бухгалтерія)


Клієнт-банк


Інтернет-банк


швидко вчуся працювати з іншими програмами




Про себе:


Вміння розставляти пріоритети


Цілеспрямованість,


відповідальність,


уважність,


комунікабельність, акуратність,


легко навченість.


Аналітичний склад розуму,


точність,


вміння працювати у команді,


вміння працювати самостійно.


Бажання здобувати нові знання.