06. 06. 2006 по 24. 02. 2022 рр.
ТОВ В«Бобров ІнжинірингВ», м. Київ
Директор (надання інжинірингових послуг в галузі виробництва автомобілів спеціального призначення).
Основною діяльністю компанії було проектування та виготовлення броньового захисту й інтер 039;єру салону для а/м VIP класу. До початку 2011 року основним замовником виступала компанія АТЗТ НВО В«ПрактикаВ» м. Київ. Разом з нею розроблялися такі моделі автомобілів як: Toyota Land Cruiser 100/ 200; BMW X 5 (Е 53); Cadillac Escalade (GMT 900); Mercedes Benz G 500 Brabus (W 463]; Chevrolet Suburban (GMT 830]; Mercedes Benz S (W 221).) Проводилося обслуговування та ремонт бронеавтомобілів завезених з-за кордону.
З початку 2012 року компанія самостійно займалася виготовленням бронезахисту для а/м VIP класу: Mercedes-Benz S (W 221); Mercedes-Benz G 63 AMG (W 463); Cadillac Escalade ESV (GMT 900). Крім цього виготовлялися спеціалізовані автомобілі для потреб міністерства оборони (пересувні радіолабораторії), для медицини (машини швидкої невідкладної допомоги), для бізнесу - мобільні офіси на шасі автомобілів Lexus серії LX.
Працюючи над різними проектами потрібно було виконання допоміжних робіт із встановлення різноманітного устаткування. Це і системи вентиляції, кондиціювання повітря, опалення, охоронні комплекси, системи кругового огляду, систем GPS та багато іншого.
04. 2005
по 01. 2006 рр.. ( 0
років та 9-ть місяців)
В«Аверс-ЦентрВ» ООО, м. Київ
Ведучий менеджер - керівник напряму (Інжинірингова компанія в галузі тюнінгу легкових автомобілів та позашляховиків). "Аверс-Центр-Тюнінг" була організована разом зі старшим сином директора компанії Коростельовим А.С.
Перехід у цю компанію розглядався як альтернатива попередньої компанії (АОЗТ HВO В«ПрактикаВ») у питанні виготовлення VIP автомобілів. При підборі персоналу, оцінюючи професійні навички, було сформовано команду фахівців з обробки індивідуальних салонів легкових автомобілів та позашляховиків. Виробництво включало: кузовний, малярський, пошивальний та столярний цехи. До моїх обов 039;язків належало: робота із залучення замовників, обговорення майбутніх проектів, їх промальовування на папері, а також повне забезпечення матеріалами та необхідним додатковим обладнанням.
Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід у будівництві та оздобленні салонів дорогих машин, що в подальшому дозволило його застосування при самостійному виготовленні як звичайних, так і броньованих автомобілів.
09. 2002
по 03. 2005 рр. ( 2 роки та 6-ть місяців)
В«ПрактикаВ» АОЗТ HВO, м. Київ
Керівник ділянки бронеавтомобілів (Виробництво банківського обладнання, систем протипожежної безпеки та автомобілів для інкасації).
До цієї компанії було запрошено для запуску повноцінного виробництва інкасаторських автомобілів на потужностях вже створеного підприємства. Для повноцінного випуску бронеавтомобілів було організовано окреме виробництво, включаючи ділянку арматури, оздоблення та розкрою бронесталі. Крім управління цехом займався конструкторською розробкою всіх автомобілів, що випускаються, підготовкою КД до отримання відповідних сертифікатів.
Для просування бронетехніки, що випускається, як фахівець у цій галузі, брав участь у спеціалізованих виставках в Україні та в Європі. За підсумками виставки в м. Ессен (Західна Німеччина, 2004 р.), де ми представили інкасаторський бронеавтомобіль на шасі новинки року – а/м Volkswagen T 5, компанія отримала замовлення на постачання броньовиків до Азії (Пакистану) та Африки (Нігерії). Брав участь у підготовці до тендерів з держ. закупівлям для НБУ, УДСО та приватним банкам.
Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід в організації виробництва, досконалого оволодіння техпроцесом, та виготовлення бронеавтомобілів будь-якої складності. За час роботи до нас неодноразово зверталися приватні особи на виготовлення індивідуальних бронеавтомобілів VIP-класу, але бажання займатися їх виготовленням у керівництва компанії не було. Згодом це і послужило відходом із компанії.
02. 1999
по 07. 2002 ( 3 роки та 5-ть місяців)
В«ТехникаВ» 3AТ ВО, м. Москва
Керівник, СКБ В«БронетехнікаВ» (Виробництво інкасаторських та спеціальних броньованих автомобілів)
Роботу в цій компанії почав як робітник на виробництві інкасаторських автомобілів. За внесення раціоналізаторських пропозицій, щодо вдосконалення технології виготовлення та якості техніки, що випускається, до кінця року, було переведено в дослідно-експериментальний цех з розробки нових, перспективних моделей. Працюючи в тісному контакті з конструкторським складом, у травні 2000 р. був призначений керівником цього цеху. Далі, все більше беручи участь у розробках та виконанні конструкторської документації, у 2001 р. був призначений керівником СКБ В«БронетехнікаВ» (спеціальне конструкторське бюро), де й пропрацював до звільнення, у зв 039;язку з переїздом до м. Києва.
За час роботи набув неоціненного досвіду у проектуванні, технології виготовлення броне захисту та комплектації автомобілів спеціальними системами.
Вища, навчався на заочному відділенні з 1991 по 1996 рр. (5 років)
ДГМІ (Донбаський Гірничо-Металургійний Інститут) м. Алчевськ
Факультет – Гірничі машини і комплекси
Спеціальність – гірничий інженер-механік
ДГМІ (Донбаський Гірничо-Металургійний Інститут). До 1992 року мав назву КГМІ (Комунарський Гірничо-Металургійний Інститут)
Російська – вільне володіння
Українська – середній рівень
Впевнений користувач ПК
Працював у програмі AutoCAD на даний час вивчаю SolidWorks
Одружений, батько двох синів.
Відповідальна та уважна до деталей людина. Поважаю чужу думку, йду на компроміс, але при цьому вмію відстоювати свою думку. До роботи належу з максимальною віддачею. За своєю натурою перфекціоніст.
Люблю техніку та все, що з нею пов 039;язано. Захоплююсь реставрацією ретро автомобілів.
Маю посвідчення водія катего𳿠 – С, стаж водіння більш 30-ти років.