Менеджер

Персонал в Софиевская Борщаговка. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:

Досвід роботи

  • адміністратор салону краси Mon Ami <p>Мої обов'язки:</p> <p>1.здійснювати запис Клієнтів на послуги відповідно до стандарту;</p> <p>2.інформувати Клієнтів про особливості отримання послуг відповідно до стандарту;</p> <p>4.нагадувати Клієнтам про запис відповідно до стандарту;</p> <p>5.інформувати Клієнтів про особливості паркування, транспортних розв'язок та пробок, способів приїзду з різних районів міста згідно стандарту;</p> <p>6.з'ясовувати причину скасування або не приходу Клієнта, який зробив попередній запис та вносити інформацію до програмного забезпечення відповідно до стандарту;</p> <p>7.продавати Подарункові Сертифікати та товари;</p> <p>8.консультувати Клієнтів про поточні акції, новинки, нові технології, відповідно до стандарту;</p> <p>пропонувати Клієнтам напої (чай, каву, вода), готувати та подавати їх, відповідно до стандарту;</p> <p>консультувати з питань послуг та використовуваних технологій, відповідно до стандарту;</p> <p>8.інформувати фахівців про запис на день (кількість клієнтів та послуги);</p> <p>9.забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей відповідно до стандарту;</p> <p>10.проводити інвентаризацію відповідно до стандарту</p> <p>11.приймати скарги Клієнтів салону відповідно до стандарту;</p> <p>12.вирішувати організаційно-технічні завдання (організація навчання, ремонту несправностей та ін) у міру їх виникнення;</p> <p>13.контролювати розміщення, оновлення та стан реклами всередині приміщення та на будівлі, відповідно до стандарту;</p> <p>14.збирати заявки у фахівців щодо необхідності закупівлі матеріалів та товарів, відповідно до стандарту;</p> <p>15.стежити за чистотою та порядком у приміщенні, відповідно до стандарту;</p> <p>16.інформувати директора про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, що вживаються заходи щодо їх ліквідації;</p> <p>17.ведення соціальних мереж.</p> <p></p>
Креативність та високий інтерес до професійної діяльності.
Здатність до саморозвитку.
Комунікабельність, організаторські можливості.
Відповідальність, пристосованість.
Підприємливість, ініціативність.
Уміння переконувати, розподіляти обов&# 039;язки та справи.
Системність мислення та інтуїцію. Вміння приймати рішення .

Освіта / Додаткова освіта

  • Київський університет туризму, економіки та права Готельно-ресторанна справа