Керівник

Персонал в Одесса. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Освіта:




Вища ОНПУ на Jobs.uaр.


Назва ступеня – В«СпеціалістВ»


Спеціалізація – В«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльностіВ»




Додаткова освіта:


Семінар В«Актуальні питання щодо охорони праціВ» 29. 05. 2019р.


Семінар В«Кадрове діловодство на підприємствіВ» 05. 10. 2019р.


Семінар В«Дотримання вимог законодавства про працю. Зміни та доповнення " 25. 02. 2020р.


Курси В«Бухгалтерський та податковий облік +1С 8 +МідокВ» лютий 2020р. - Квітень 2020р.




Досвід роботи:




Заступник виконавчого директораВ з питань обслуговування



ОК В«ЖБК В«ВІЛЬЯМСВ», В«Одеком ДевелопментВ»


Березень 2021р.


Посадові обов&# 039;язки:


Прийом житлових і не житлових приміщень від підрядної організації на баланс ОК;


В· Робота з рекламаціями підрядних організацій;


Контроль за виконанням рекламацій;


Передача житлових та не житлових приміщень власникам;


інформування про результати своєї роботи;


складання квартального плану робіт;


роз&# 039;яснення особам їх прав та обов&# 039;язків, що проживають у будинку;


закупівля матеріалів ТМЦ та обладнання;


прийом на роботу та звільнення співробітників;


подання інтересів ОК у державних структурах;


прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;


внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;


складання щорічного кошторису;


своєчасність виконання рішень членів ОК;


дотримання законів та нормативних актів;


притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;


проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;


виконання умов договорів;


облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;


благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;


проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;


виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;


виконання договірних зобов&# 039;язань;


економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.


поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;


прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;


реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;


ведення журналу реєстрації скарг та заяв;


організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;


утримання у належному вигляді інженерних систем;


контроль теплопостачання та подачі води;


розвиток озеленення прилеглої до будинку території;


підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;


організація ремонту за необхідності;


прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;


інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;


участь у колективних зборах.




Керуючий багатоквартирним житловим будинкомВ Бухгалтер (за суміщенням посад)



ОК "Щорса", "Одеком Девелопмент"


березень 2020р. – травень 2021р.


Посадові обов&# 039;язки бухгалтера:


Проведення банківських операцій;


робота з первинною документацією;


контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;


нарахування рахунків на оплату комунальних послуг


робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;


аналіз дебіторської заборгованості;


формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов&# 039;язані з трудовою діяльністю;


ведення табеля робочого часу;


складання штатного розкладу.


Посадові обов&# 039;язки управителя:


інформування про результати своєї роботи;


складання квартального плану робіт;


роз&# 039;яснення особам їх прав та обов&# 039;язків, що проживають у будинку;


закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;


прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;


видачу довідок мешканцям у міру вимоги;


подання інтересів ОК у державних структурах;


прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;


внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;


Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;


своєчасність виконання рішень членів зборів;


дотримання законів та нормативних актів;


притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;


проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;


виконання умов договорів;


перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;


облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;


благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;


проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;


виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;


виконання договірних зобов&# 039;язань;


економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.


поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;


прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;


реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;


ведення журналу реєстрації скарг та заяв;


оформлення актів перерахунку;


організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;


утримання у належному вигляді інженерних систем;


контроль теплопостачання та подачі води;


розвиток озеленення прилеглої до будинку території;


підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;


організація ремонту за необхідності;


прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;


інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;


участь у колективних зборах.




Керуючий багатоквартирним житловим будинкомВ Бухгалтер (за суміщенням посад)



ОСББ В«ЮВІЛЕЙНИЙ- 28В»


Травень 2018р. - Січень 2020р.


Посадові обов&# 039;язки бухгалтера:


Проведення банківських операцій;


підготовка та здавання звітності до державних фондів;


робота з первинною документацією;


ведення операцій із взаєморозрахунків з постачальниками підприємства та мешканцями будинку;


контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;


нарахування рахунків на оплату комунальних послуг


робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;


аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;


складання актів звірок із контрагентами;


формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов&# 039;язані з трудовою діяльністю;


ведення запису у трудових книжках;


ведення табеля робочого часу;


складання штатного розкладу.


Посадові обов&# 039;язки управителя:


інформування про результати своєї роботи;


складання квартального плану робіт;


роз&# 039;яснення особам їх прав та обов&# 039;язків, що проживають у будинку;


закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;


прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;


видачу довідок мешканцям у міру вимоги;


представлення інтересів ОСББ у державних структурах;


прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;


внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;


Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;


своєчасність виконання рішень членів зборів;


дотримання законів та нормативних актів;


притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;


проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;


виконання умов договорів;


перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;


облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;


благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;


проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;


виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;


виконання договірних зобов&# 039;язань;


економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.


поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;


прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;


реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;


ведення журналу реєстрації скарг та заяв;


оформлення актів перерахунку;


організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;


утримання у належному вигляді інженерних систем;


контроль теплопостачання та подачі води;


розвиток озеленення прилеглої до будинку території;


підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;


організація ремонту за необхідності;


прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;


інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;


участь у колективних зборах.




Декрет


Червень 2008р. - Квітень 2018р.




Менеджер з продажу


Назва компанії – «³кна-УніверсалВ»


Листопад 2007р. – травень 2008 р.


Компанія: «³кна-УніверсалВ» мережа магазинів із виготовлення та продажу ПВХ виробів.


Посадові обов&# 039;язки:


Прийом дилерських замовлень, прорахунок усіх замовлень, прийом та обробка роздрібних замовлень, підготовка документів до видачі замовлення, видача гарантії, контроль замовлень, укладання договорів, звірка з офісами роздрібної торгівлі