Освіта:
Вища ОНПУ на Jobs.uaр.
Назва ступеня – В«СпеціалістВ»
Спеціалізація – В«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльностіВ»
Додаткова освіта:
Семінар В«Актуальні питання щодо охорони праціВ» 29. 05. 2019р.
Семінар В«Кадрове діловодство на підприємствіВ» 05. 10. 2019р.
Семінар В«Дотримання вимог законодавства про працю. Зміни та доповнення " 25. 02. 2020р.
Курси В«Бухгалтерський та податковий облік +1С 8 +МідокВ» лютий 2020р. - Квітень 2020р.
Досвід роботи:
Заступник виконавчого директораВ з питань обслуговування
ОК В«ЖБК В«ВІЛЬЯМСВ», В«Одеком ДевелопментВ»
Березень 2021р.
Посадові обов 039;язки:
Прийом житлових і не житлових приміщень від підрядної організації на баланс ОК;
В· Робота з рекламаціями підрядних організацій;
Контроль за виконанням рекламацій;
Передача житлових та не житлових приміщень власникам;
інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз 039;яснення особам їх прав та обов 039;язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів ТМЦ та обладнання;
прийом на роботу та звільнення співробітників;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
складання щорічного кошторису;
своєчасність виконання рішень членів ОК;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов 039;язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.
Керуючий багатоквартирним житловим будинкомВ Бухгалтер (за суміщенням посад)
ОК "Щорса", "Одеком Девелопмент"
березень 2020р. – травень 2021р.
Посадові обов 039;язки бухгалтера:
Проведення банківських операцій;
робота з первинною документацією;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської заборгованості;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов 039;язані з трудовою діяльністю;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.
Посадові обов 039;язки управителя:
інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз 039;яснення особам їх прав та обов 039;язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов 039;язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.
Керуючий багатоквартирним житловим будинкомВ Бухгалтер (за суміщенням посад)
ОСББ В«ЮВІЛЕЙНИЙ- 28В»
Травень 2018р. - Січень 2020р.
Посадові обов 039;язки бухгалтера:
Проведення банківських операцій;
підготовка та здавання звітності до державних фондів;
робота з первинною документацією;
ведення операцій із взаєморозрахунків з постачальниками підприємства та мешканцями будинку;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
складання актів звірок із контрагентами;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов 039;язані з трудовою діяльністю;
ведення запису у трудових книжках;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.
Посадові обов 039;язки управителя:
інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз 039;яснення особам їх прав та обов 039;язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
представлення інтересів ОСББ у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов 039;язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.
Декрет
Червень 2008р. - Квітень 2018р.
Менеджер з продажу
Назва компанії – «³кна-УніверсалВ»
Листопад 2007р. – травень 2008 р.
Компанія: «³кна-УніверсалВ» мережа магазинів із виготовлення та продажу ПВХ виробів.
Посадові обов 039;язки:
Прийом дилерських замовлень, прорахунок усіх замовлень, прийом та обробка роздрібних замовлень, підготовка документів до видачі замовлення, видача гарантії, контроль замовлень, укладання договорів, звірка з офісами роздрібної торгівлі