Коммерческий директор

Персонал в Киев. Логистика, доставка, склад

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Кваліфікація та навички:


Досвід управління B 2B продажами більше 15 років на ринку транспортної та складської логістики;


Досвід роботи у великій компанії-операторі 3PL – більше 15 років


Досвід роботи в управлінні командою - більше 15 років;


Досвід роботи у віддаленому управлінні командою – понад 15 років (регіональна команда);


Володіння бізнес-інструментами бюджетування та планування;


Орієнтований на результат, аналітичний склад розуму.


Здатність розвивати і підтримувати високий рівень партнерських відносин з клієнтами різної складності.


Здатність швидко оцінювати нові ситуації, виявляти критичні моменти, швидко і якісно розвиватися і приймати рішення.


Здатність ефективно управляти процесами в багато за дачному середовищі.


Командний гравець, енергійний, гнучкий, відмінні комунікативні навички та навички вирішення проблем, високий рівень самоорганізації.




Досвід:




ТОВ В«УВК УкраїнаВ»


на Jobs.ua


Директор департаменту обслуговування та розвитку клієнтів.


Посадові обов&# 039;язки:


  • - ведення переговорів, підготовка та підписання договорів з новими партнерами;
  • - перемовини щодо перегляду існуючих тарифів для клієнтів;
  • - забезпечення виконання плану продажів і дохідної частини бюджету компанії;
  • - виконання цільових показників маржинального доходу компанії;
  • - розробка та впровадження варіантів підвищення прибутковості компанії;
  • - розробка комерційних умов, участі в тендерах;
  • розробка рішень для нових шляхів розвитку компанії та утримання існуючих клієнтів;
  • контроль взаєморозрахунків, своєчасне виконання договірних зобов&# 039;язань;
  • розробка та впровадження програми лояльності для партнерів;
  • аналіз задоволеності клієнтів якістю роботи відділів обслуговування клієнтів, підтримки та розвитку;
  • аналіз комерційних умов конкурентів, вирішення цінових питань, оновлення та оновлення прайс листів;
  • аналітика існуючих бізнес-процесів комерційного відділу компанії та підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;
  • контроль за наданням якісних послуг відділами підтримки та розвитку клієнтів (KeyAccountManager та CustomerServiceManager).
  • координація супутніх послуг у сфері обслуговування клієнтів;
  • керівництво відділом співробітників, постановка завдань і контроль за їх виконанням;
  • розробка та оновлення програм мотивації персоналу;
  • проведення оцінок співробітників;
  • забезпечення дотримання співробітниками відділу вимог системи менеджменту якості, що діє в компанії.
  • регулярне звітування перед генеральним директором, формування комерційних результатів для відділу;
  • формування бюджету, координація, затвердження, виконання.
  • управління діяльністю в CRM-системі (Бітрікс 24, MS Dynamics)

Досягнення:


- щомісячне виконання плану продажів від 90% і більше;


- збільшення обороту компанії на 30% в рік;


- дотримання термінів стягнення дебіторської заборгованості на 95% і більше вчасно;


- рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування відділами підтримки та підтримки клієнтів на рівні 95% В«промоутерівВ».




ТОВ В«УВК УкраїнаВ»


на Jobs.ua


Начальник відділу по роботі з клієнтами.


Посадові обов&# 039;язки:


  • - участь в перемовинах з партнерами;
  • організація та контроль якісного супроводу та обслуговування клієнтів компанії;
  • вибудовування ланцюжка комунікацій між клієнтом і компанією (одна вхідна вирішальна особа для клієнта);
  • контроль і участь у веденні оперативного товарного обліку товарів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у компанії (встановлення клієнта для відповідального зберігання, переміщення товарів в системі, інвентаризації);
  • контроль та перевірка формування платіжної картки клієнтам, контроль за правильністю нарахувань за надані послуги, дотримання своєчасного закриття звітного періоду;
  • контроль впровадження тарифних сіток та призначення тарифних калькуляторів для клієнтів у системі розрахункового обліку 1С 8;
  • вирішення питань щодо проблемних ситуацій, що виникають у супроводі клієнтів;
  • робота з запереченнями внутрішніх відділів перед партнерами/клієнтами;
  • пошук альтернативних рішень для вирішення В«гострихВ» моментів у роботі з партнерами/операційним відділом;
  • розгляд і прийняття рішень за скаргами;
  • участь у запуску великих проектів;
  • організація та розробка проекту автоматизації розрахунку послуг (білінг);
  • закріплення та закриття фінансового місяця/року за надані послуги у встановлені строки;
  • організація та забезпечення необхідних умов для виконання посадових обов&# 039;язків підлеглих працівників;
  • розробка та відповідність показникам KPI підрозділу;
  • підбір та підготовка кадрів для відділу;
  • звітування перед керівництвом;
  • організація та керування за роботою відділу В«Колл-центруВ» (внутрішнього);
  • організація та керування за роботою відділу В«ДокументообігуВ» з клієнтами.

Досягнення:


- автоматизація розрахунку обслуговування клієнтів;


- скорочення часу на формування і узгодження результатів розрахунку послуг з показу з клієнтами до 3 днів;


- скорочення термінів закриття фінансових. звітний період до 10 год.