Менеджер по роботі з клієнтами

Персонал в Киев. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 15 000 грн.
  • полный рабочий день
  • 10 рок. 8 міс.
  • Киев
  • Міжнародний науково-технічний університет

Досвід роботи

  • менеджер з продажу ТОВ <p>Консультування, продаж (прийом замовлень по телефону, e-mail, viber, telegram). Оформлення та контроль замовлень (відвантаження/отримання товару покупцем), оформлення повернень, обміну, формування зведених податкових накладних та РК у програмі 1С Підприємство 8.3.</p> <p>Підтримка партнерських відносин із існуючими клієнтами.</p> <p>Контроль логістики замовлень.</p> <p>Контроль дебіторську заборгованість.</p>
  • Менеджер з закупівлі ТОВ РСК <p>Закупівля будівельних матеріалів, забезпечення об'єктів необхідними інструментами та матеріалом.</p>
  • Менеджер з організації виробництва ПП з ІІ <p>Оптова торгівля (пакетів типу «майка», «фасовка»).  Супровід угоди від моменту переговорів та підготовки документів до підписання та виконання. Контроль за відвантаженням, виробництвом та якістю продукції, що випускається. Робота з первинною бухгалтерською документацією, клієнт-банком. Пошук та підбір персоналу, фахівців для компанії.</p>
  • Менеджер відділу збуту ТОВ <p>Реалізація (кабельна продукція - нагрівальний кабель для систем антизледеніння та сніготанення, для системи «тепла підлога», продукція для систем блискавкозахисту та заземлення).<br />Консультування клієнтів щодо продукції. Розширення бази клієнтів. Робота з первинною бухгалтерською документацією у 1С Підприємство 8.3 (рахунок, видаткова).</p>
  • Менеджер з постачання ТОВ Евроком <p>Формування та розвиток клієнтської бази (пошук відкритих конкурсів та тендерів, холодні дзвінки, інтернет-розсилка, складання комерційних пропозицій, залучення нових клієнтів, моніторинг конкурентів). Забезпечення зростання обсягів збуту продукції та збільшення прибутку.</p> <p>Взаємодія з керівниками підрозділів компанії та діловими партнерами зовнішніх організацій, організація зустрічей. Проведення переговорів та налагодження контактів з покупцями та постачальниками, ділове листування. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями, робота з претензіями та рекламаціями споживачів. Укладання договорів, зовнішньоекономічних контрактів (складання, погодження, підписання, супровід угоди та контроль до виконання зобов'язань за договором.)</p> <p>Контроль та здійснення документообігу вже вчинених угод та майбутніх, контроль дебіторської заборгованості контрагентів, робота з первинною бухгалтерською документацією. Участь у виставках, підготовка документів до тендерів, аукціонів.</p>
Пунктуальність, ввічливість, цілеспрямованість, акуратність, старанність. Веду здоровий спосіб життя..


Освіта / Додаткова освіта

  • Міжнародний науково-технічний університет економіка та менеджмент, менеджмент организацій