Фахівець з кадрової роботи, адміністратор

Персонал в Хмельницкий. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Освіта:


вересень 1999 року – червень 2004 року, Хмельницький державний університет м. Хмельницький, інженерно-економічний факультет, спеціальність В«Облік та аудитВ», диплом спеціаліста (денна форма навчання).




Досвід роботи:




Головний спеціаліст відділу відшкодування шкоди


квітень 2010 – вересень 2013 відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Хмельницькому, м. Хмельницький.

Функціональні обов’язки:

– нарахування одноразової допомоги та щомісячних виплат;

– формування платіжок;

– перевірка заробітної плати потерпілих та складання актів перевірки;

– видача путівок для санаторно-курортного лікування;

– прийом та перевірка листків непрацездатності.




Головний спеціаліст відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення


вересень 2013 – липень 2017 Виконавча дирекція Хмельницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Хмельницький.

Функціональні обов’язки:

– приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;

– здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;


– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД В«Веб-док 2014В»;

– підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами В«Про доступ до публічної інформаціїВ»;

– архівна справа.




Головний спеціаліст сектору організаційної роботи та документообігу відділу організаційної роботи, документообігу та господарського забезпечення (з січня 2018 перейменовано на відділу документального забезпечення та організаційної роботи, а з квітня 2019 на відділ організаційної роботи та документообігу)


серпень 2017 – лютий 2022 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.

Функціональні обов’язки:


– написання статей та розміщення їх на сайті управління та соціальних мережах;

– приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;

– здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;


– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД В«Веб-док 2014В»;

– підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами В«Про доступ до публічної інформаціїВ»;

– архівна справа.




Заступник начальника відділу по роботі з персоналом


березень 2022 – квітень 2023 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.

Функціональні обов’язки:


– забезпечення Управління працівниками потрібних професій, спеціальностей кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей;


– у разі відсутності начальника відділу, вирішувала питання найму, звільнення, переведення працівників;


– систематично вивчала ділові якості та інші індивідуальні особливості працівників підприємства з метою добору кадрів на заміщення посад, які входять у номенклатуру керівника Управління і створення резерву на висування, здійснювала контроль за його оновленням та поповненням, сприяла формуванню складу кадрів керівників із затвердженого резерву;


– контролювала ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників Управління та відділень;


– вела табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах Управління і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.




Професійні навички:


– володію комп’ютером;

– знання законодавства;

– навички ведення діловодства;

– кадрова робота;




Особисті якості:


Чесність, відповідальність, уважність до деталей.

Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.