Офіс-менеджер, Помічник керівника

Персонал в Киев. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 15 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи



Кащеева Ольга


Офіс-менеджер, помічник керівника,


на Jobs.uaгрн


Повна зайнятість.


Вік: 39 роківМісто:Київ




Освіта




ККЕПК


Товарознавство
Середня спеціальна, з 2004 по на Jobs.uaроки)



Киевский Кооперативный Экономично-Правовой Колледж
Товаровед-коммерсант
Середня спеціальна, з 2004 по на Jobs.uaроки).



Додаткове освіта
Асоціація Митних Брокерів України, митні курси на Jobs.uaр. (1 місяць).




Знання і навички


MS Word MS Excel ЦілеспрямованістьQD Professional Користувач Internet.


Бажаний рівень з/п:В  на Jobs.uaгрн/міс.

Досвід роботи:


митний декларант
з 03. 2012 по 03. на Jobs.uaрік)
ТОВ "ДЕРЖЛАСТ", (виробництво сендвіч-панелей.)
Обов&# 039;язки:
- набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень, режими IM 40, ПП, ПД (MD Office). Найменування (номенклатура) - плівка захисна для збереження продукції, - клей та клеючі речовини для виробництва сендвіч-панелей;
- запит, збирання, обробка, перевірка документів для митного оформлення;
- оформлення на митниці імпорту (ІМ 40), проходження всіх митних етапів на митному терміналі;
- проходження етапів контролю відділів Екології, СЕС-гігієн. контролю, Карантина, ін (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;
- переакредитація на Обласній митниці;
- забезпечення звітності та збереження всієї документації пов&# 039;язаної з митним оформленням вантажів, надання звітних документів за всіма етапами митного оформлення, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/п, н/н;
- Укладання нових та продовження старих Договорів по Терміналу, Утилізації Тари, інших Договорів;
- розміщення оголошень в Інтернеті;
- пошук транспорту (внутрішні перевезення).


Помічник начальника відділу імпорту
з 06. 2008 по 09. на Jobs.uaроки 3 місяці)
ТОВ "Полік-ТОП", (Автосервіс / Обладнання для СТО)
Обов&# 039;язки:
- Набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень у режимах IM 40, ПП, ПД (QdPro). Найменування (номенклатура): Устаткування для СТО: - шини для вантажних автомобілів; - діагностичне обладнання для вантажних автомобілів; - вантажні автомобілі (намиста) б/в, (характер вантажу - високоліквідний);
- запит, збір, обробка, перевірка та підготовка документів для митного оформлення;
- Оформлення на митниці імпорту (IM 40) (МИТНИЙ ТЕРМІНАЛ), проходження етапів митного оформлення: становлення декларації під митний контроль, проходження відділів статистики, огляду, відділу боротьби з контрабандою, платежі, закриття декларації. Оформлення попередніх декларацій та повідомлень (ПП, ПД);
- проходження етапів контролю відділів Екології, Сан-Гігієн контролю, Карантина (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;
- отримання дозвільних документів: сертифікація, рішення про необов&# 039;язкову сертифікацію, метрологічні рішення, отримання інших дозвільних документів;
- акредитація/переакредитація на Київській регіональній митниці;
- перевезення вантажу, пошук транспорту (Європа): робота з експедиторами та перевізниками, заповнення заявок та Договорів перевезень, робота з логістичними Інтернет ресурсами – "Della", "Lardi-Trans" та іншими;
- курування та допоміжна робота із зовнішньоекономічних постав;
- Введення звітності за всіма етапами зовнішньоекономічного постачання, забезпечення безпеки всієї документації, надання всіх звітних документів, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/р, н/н інше.


Секретар
з 10. 2006 по 10. на Jobs.uaрік)
ПП "Брокер-Партнер", (ЗЕД, митно-брокерська діяльність)
Обов&# 039;язки:
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, вихідні дзвінки, (міні АТС);
- робота з орг. технікою: факс, принтер, ксерокс;
- Допомога у підготовці та формуванні пакетів документів на митницю, завірення пакетів документів печаткою компанії;
- зустріч гостей та партнерів компанії, організація їх прийому до керівника та інших фахівців компанії;
- рахунки, квитанції – оплата в банку;
- Кава чай;
- забезпечення офісу необхідним офісним приладдям (замовлення): канцтовари, кава, чай;
- пошта;
- Інше.

Часті запитання работодавців:


Де я працювала з 2014-по 2023?
З 2014- по 2023
Я працювала:
Промоутером;
Продавцем;
Ресторанним-сервісним працівником;
Тому що на цих роботах проходили виплати з/п щоденно (день в день) або щотижнево і після серій зкорочень (сокращений) мала гостру потребу в грошах і так щоб з/п виплачувалась або щоденно (день в день) або щотижнево;


2.) Де я живу і які р-ни локально зручні для мене?


Я живу в Ірпіні, в Києві мені зручні такі локації:
Метро:
Академмістечко;
Житомирська;
Святошин;
Нивки;
Берестейська;
Шулявка;
КПІ;
Вокзальна;
Университет;
Театральна;
Хрещатик;
Арсенальна.
І всі ближні р-ни до цих станцій метро.