Старший фахівець з трансформації бізнес процесів

Персонал в Киев. Другие предложения

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 25 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

ОСОБИСТІ ДАНІ



Ім&# 039;я


Геннадій Петриченко


Адреса


Литовський проспект 10, 204, на Jobs.uaКиїв


Місце народження


м. Київ




ПРОФІЛЬ


Прагну застосувати свої навички та ідеї в перспективній компанії, що динамічно розвивається. Стану частиною активної професійної команди, налаштованої на успіх та нові досягнення.




ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ


09. на Jobs.ua. 2000


Європейський університет В«Фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесуВ», м. Київ


факультет Облік та аудит, Спеціаліст з економіки;


09. на Jobs.ua. 1993


Київський суднобудівний технікум


Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, молодший спеціаліст.




АТ ОТП БАНК, м. Київ


Старший фахівець відділу трансформації бізнес процесівВ 


ДОСВІД РОБОТИ:В  07. 2021– теп.час


- аналіз Head Count Model (HCM) підрозділів банку для виявлення причин збільшення навантаження співробітників;


- супроводження та ведення Dashboard


- збір та формування консолідованої інформації для аналізу внутрішніх процесів банку;


- аналіз процесів підрозділів банку, та надання рекомендацій щодо їх оптимізації, автоматизації чи роботизації процесів;


- створення Action Plan для старту проектів Трансформаційного офісу;


- побудова процесів в VISIO/BPMN/EXCEL;


- створення презентацій для керівника Операційної діяльності та СЕО;


- підтримка продуктів роботизації на платформі BluePrisme.


- погодження прав доступу працівників Банку в IDM.


- слідкування за дотриманням в Банку всіма відділами курсу Paperless, звітування для керівника Операційної діяльності та СЕО;




АТ ОТП БАНК, м. Київ


Фахівець відділу трансформації бізнес процесів


- супровід Ідея порталу Банку;


- супровід, контроль, участь та ведення проектів що спрямовані на реалізацію ідей з Ідея порталу Банку;


- ведення проектів пов&# 039;язаних з оптимізацією процесів банку;


- підготовка документації/звітності для керівника Трансформаційного Офісу;


- робота з крос-функціональними командами Банку.


- подача пропозицій та прорахунків по закупці нових RPA продуктів на Інвестиційний Комітет.


- Написання та погодження нових і додаткових Договірних угод з іншими підрозділами Банку.




АТ ОТП БАНК, м. Київ


фахівець з технічної підтримки користувачів, Департаменту ІТ інфраструктури та експлуатації


- підтримка клієнтів Банку в користуванні Банківськими веб програмами (Клієнт Банк);


- підтримка клієнтів Банку, та користувачі Банку, виконання запитів в Service Desk;


- підтримка клієнтів Банку в режимі Сall center.


Національна комісія що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг України


головний спеціаліст відділу організації конкурсу, підвищення кваліфікації, нагородження та мобілізаційної роботи Управління персоналом


- організація та здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників, бронювання військовозобов’язаних управління Служби;


- ведення особових справ (особових карток) працівників управління Служби;


- оформлення та видачі службових посвідчень;


- робота з документами з грифом (для службового користування);


- ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками управління Служби;


- ведення встановленої звітно-облікової документації та підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань.




Головне Управління Пенсійного фонду України м. Києва


головний спеціаліст відділу адміністрування, інформаційних систем та захисту інформаційних систем та електронних реєстрів


-
комп’ютерний супровід відділу призначення пенсій та перерахунків;


- адміністрування і захисту аналітично-інформаційних систем.


- налагодження роботи серверного обладнання Windows Server 2000


- налаштування та дрібний ремонт ПК та офісної техніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).


- підтримання антивірусних програм в належному стані.




ПП В«ГенвестВ»


Генеральний директор - бухгалтер


- комерційна діяльність.


- Укладання Договорів


- Погодження контрактів, бізнес угод


- робота в 1С Бухгалтерія


- інкасація готівки,


- Підготовка та подача звітності до ДПС.




ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ


Microsoft Office


Дуже добре


It Service Desk


Дуже добре


Sap


Добре


CRM (Creatio)


Добре


SharePoint


Добре


BluePrisme


Добре


Asana


Добре


Miro


Добре


Chat GPT


Середній рівень


Photoshop


Базовий рівень




ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ




Уважність до деталей, вміння аналізувати


Добре


Ведення переговорів


Добре


Планування та організація робочих процесів


Добре


Критичне мислення


Середній рівень


Вміння управління та роботи з крос функціональними командами


Середній рівень


Вміння комунікації


Добре


Тайм менеджмент


Добре


Творчий підхід до вирішення проблем


Середній рівень


Швидка адаптація до нових завдань та технологій


Дуже добре




МОВИ


Англійська Базовий


Українська Рідна мова


Російська Вільно




КУРСИ


кві 2023 - лип 2023 Базові курси RPA 11 штук


BluePrism University


вер 2022 - жов 2022 В«Моделювання бізнес-процесівВ»


Prometheus