Фахівець по роботі з клієнтами, Оператор 1С

Персонал в Киев. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 35 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Степанець Інна Анатоліївна




Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді, пов’язаній із закупівлею / продажем товару, веденням первинної документації.


Повна зайнятість, гібридний формат. Розглядаю лише правий берег Києва. Надаю перевагу локації - масив Південна Борщагівка та поблизу.


Бажаний розмір заробітної плати від 35 тис. грн.



Професійний досвід:


  • впевнений користувач офісних програм, знання програми 1С:Підприємство 8. 3;

  • робота з первинною документацією та розуміння її основ;

  • швидкий друк десяти пальцевим методом, знання оргтехніки;

  • володіння мовами: українська, російська —вільно; англійська — А (basic);

  • знання техніки та психології продажів;

  • досвід ведення ділових переговорів;

  • навички стратегічного планування;

  • досвід управління людьми;

  • вміння делегувати повноваження;

  • вміння контролювати;

  • вміння планувати і організовувати свій робочий день.

Досвід роботи:




Червень 2015 року — жовтень 2022 року — директор, ТОВ В«БІТІКЄІВ», сфера діяльності: дистрибуція серверно-мережевого обладнання.


Функціональні обов&# 039;язки:


  • складання планів продажів та контроль їх виконання;

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • підбір, навчання персоналу, розробка системи мотивації;

  • бюджетування;

  • участь у відповідальних переговорах з ключовими клієнтами;

  • ведення партнерських переговорів з виробниками.

Січень 2012 — червень 2015 року — керівник відділу продажу, ТОВ В«БІТІКЄІВ» (дистрибуція серверно-мережевого обладнання),


Травень 2011 — грудень 2012 року — начальник відділу збуту, ТОВ В«БТК КиївВ» (дистрибуція мережевого обладнання).


Функціональні обов&# 039;язки:


  • виконання плану продажів;

  • управління розвитком продажу, стратегічне планування;

  • відстеження строків поставки;

  • моніторинг ринку, конкурентний аналіз;

  • проведення переговорів з ключовими клієнтами;

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • розробка, впровадження та аналіз проведення маркетингових заходів;

  • навчання персоналу.

  • підготовка внутрішньої звітності.

Вересень 2007 — травень 2011 року — менеджер з продажу, ТОВ В«БТК КиївВ» (дистрибуція СМО),


Функціональні обов&# 039;язки:


  • забезпечення виконання планових показників з продажу;

  • проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів поставки;

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • проведення презентацій товару;

  • ведення первинної документації.

на Jobs.uaрр. — інженер з охорони праці, ДП ЗАТ КМСНРПВМ В«Спеціальна науково-реставраційна проектна будівельно-виробнича майстерня № 2В»


Освіта: Вища, диплом спеціаліста.


на Jobs.uaрр. — Київського національного університету будівництва та архітектури, факультет В«Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалівВ»




Додаткова освіта: тренінги В«Техніка продажівВ», В«Робота з запереченнямиВ», В«Основи управління. Тренінг для керівників усіх рівнівВ», В«Продажі в умовах низької платоспроможності клієнтівВ» в навчальному центрі В«TBT UkraineВ».




Особисті якості: Я відповідальна та уважна до деталей людина. До роботи ставлюся з максимальною віддачою, працюю на результат.