Адміністратор, Завідуюча відділом

Персонал в Киев. Логистика, доставка, склад

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

Гапич Марія Сергіївна


Дата народження: 23. 09. 1988 р


Бажаний рівень З/П на Jobs.ua


Сімейний стан: незаміжня




ЦільРобота в стабільній компанії, реалізація професійних навичокЯ маю величезне бажання працювати, маю аналітичний склад розуму, працездатність, наполегливість, вміння спілкуватися в колективі, комунікабельність, здатність до навчання.




Освіта: Вища




2006р.- 2008р. Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини" Україна "Економіка та підприємництво" та здобула кваліфікацію бакалавра економіки та підприємництва (обліку та аудиту).


на Jobs.uaр.


Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (IV рівня акредитації) "Облік та аудит"




Досвід роботи




З 25. 05. 2011 по 16. 02. 2012 ТОВ "РУШ", мережа магазинів "Єва" касиром торгового залу.З 02. 06. 2012 по 21. 08. 2012 ТОВ "ДЦ Україна"-продавець торгової зали..З 08. 09. 2012 по 25. 03. 2013 ТОВ "ФОРА" касир торгового залу. З 23. 04. 2013 по 17. 03. 2014 ТО “ФОРА” переведено на посаду старшого касира..


З 25. 06. 2014 по 06. 09. 2014 ТОВ "ФОРА" переведена на посаду заступника керуючого магазином.


З березня 2015 прийнята адміністратором в мережу маркетів "СК Маркет" , З 1, 12, 2019 переведена на посаду керуючого магазину де працюю на данний час. Основні функціональні обов&# 039;язки:-Касова дісциплина (ведення касової документації, ведення книг КУРО, оформлення звітностей за місяць- організація всіх торгових процесів (В«товарВ», В«персоналВ», В«торгове обладнанняВ»,робота з замовленнями товару , планограмами , ротацією товару) також управління персоналом магазину (організація роботи, мотивація, планування, табелювання; контроль)- аналіз наявності асортименту, аналіз продажів; контроль ТЗ - організація та контроль проведення інвентаризацій; -Звітність для вищого керівництва.


- Забезпечення виконання планових показників, звітність;В 




Посадові обов&# 039;язки:


- Виконання плану продажів магазину


- Забезпечення якісного обслуговування покупців


- Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка та впровадження заходів щодо їх поліпшення


- Відбір, мотивація, навчання персоналу магазину


- Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину


- забезпечення виконання планових показників, звітність;В 






Професійні навички




Навички роботи з комп&# 039;ютером, закінчила курси В«Закінчила курси на Jobs.uaр.). Ліцензований центр додаткової освіти приватного підприємства "ВЕКТОР-М" за програмою " 1С: БУХГАЛТЕРІЯ (7. 7 +8. 0)"




Володіння ПК та офісної оргтехніки. Знання програмВ» (MS Office, Word Голд).


Володіння прогамами; Рубікон,Асистент,Fozzy Klient, 1С: БУХГАЛТЕРІЯ (7. 7 +8. 0)"


Іноземна мова - англійська (базова).