РЕЗЮМЕ
Фурик Яніна Вікторівна
Дата народження: 23. 06. 1989
Місто:Хмельницький
Освіта:
на Jobs.uaрр. – ПВНЗ В«Хмельницький економічний університетВ» , спеціальність В«ФінансиВ», диплом бакалавра (денна форма навчання)
на Jobs.uaрр. – ПВНЗ В«Хмельницький економічний університетВ», спеціальність В«ФінансиВ», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
на Jobs.uaрр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ
Досвід роботи:
Функціональні обов’язки:
Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)
Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами
Формування дебіторської заборгованості
Касові операції
Введення нових контрагентів в програму
Введення нової номенклатури в програму
Відображення в програмі надходження товару
Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)
Касові операції
Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару, ведення операції по руху ін.ТМЦ)
Систематизація сертифікатів якості продукції
Контроль складських залишків
Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію, внесення вхідних податкових накладних)
Відображення в системі надходження металопрокату
Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)
Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі
Виписка та реєстрація доручень на отримання товару
Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб
Участь у проведенні інвентаризації
Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)
Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ
Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
Переговори з контрагентами щодо поставки товару
Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ
Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів
Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів
Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди
Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями
Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців
Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу необхідними продуктами)
Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями
Участь в тендерах
Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників, контроль своєчасного використання відпустки)
Професійні навички:
володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)
володіння офісною оргтехнікою
знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська – початковий рівень
уміння працювати в команді;
стресостійкість
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація: