РЕЗЮМЕ
Мартин Наталія Богданівна
Мета: працевлаштування на посаду помічника бухгалтера
Контактний телефон: на Jobs.ua
Дата народження:
15. 04. 1977 р.
Освіта:
на Jobs.uaрр. Український державний лісотехнічний університет, економічний факультет за спеціальністю В«Облік та аудитВ» з кваліфікацією спеціаліста В«Економіста бухгалтерського обліку і аудитуВ».
Досвід роботи:
1996 р. – Фірма В«АФЕКСВ». Посада: секретар-референт.
на Jobs.uaрр. – ТзОВ фірма В«Любомир-БудмонтажресурсВ». Посада: заст.гол.бухгалтера.
на Jobs.uaрр. – ТзОВ В«БудмонтажресурсВ». Посада: головний бухгалтер.
на Jobs.uaрр. – знаходилася в декретній відпустці.
2023р.-ТзОВ В«ЛевмаркВ», посада касира-бухгалтера.
2024р.-ПП В«МокошаВ», відділ логістики.
Посадові обов’язки:
- Ведення обліку основних засобів
- Авансові звіти (відрядження, господарські витрати)
- Здійснення розрахунків зі співробітниками фірми (зарплата, відрядження, господарські
витрати)
- Виписка довіреностей, ведення журналу реєстрації довіреностей
- Підготовка документації для оформлення кредитів, проведенні тендерних закупівель
- Формування банківських виписок
- Звірка з кредиторами і дебіторами підприємства
- Збір та обробка внутрішніх даних підприємства
- Оформлення та ведення обліку прихідної документації.
Ознайомлена та мала практику:
- Ведення бухгалтерського обліку підприємства в програмі 1С Бухгалтерія
- Нарахування зарплати, відпускних, укладання контрактів з працівниками
- Контроль за належним оформленням та робота з первинною документацією (Акти виконаних робіт, накладні, податкові накладні та інше), укладання договорів з контрагентами
- Складання та подача електронної звітності в органи ДПС, до Пенсійного фонду та інші соціальні фонди
- Робота в програмі Клієнт-Банк
- Здійснення контролю за дотриманням податкового, трудового, господарського законодавства
- Співпраця з контрагентами по укладених договорах
- Кадрове діловодство, участь у перевірках контролюючих органів.
Особисті якості:
Відповідальність, порядність, гнучкість, вміння працювати у колективі. Готова вдосконалюватись і вчитись, щоб підвищувати свій професійний рівень.