Бухгалтер

Персонал в Ужгород. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:

Досвід роботи

Дата народження: 07. 10. 1977

Місто: Ужгород


Панченко Галина Валеріївна




Освіта:


травень 2004р. – грудень 2006р., Центрально-Азіатский університет, факультет В«Облік та АудитВ», спеціальність В«БухгалтерВ».


1998р. – 2003р., Алматинский державний університет им.Абая, факультет В«ПравоведниеВ», спеціальність В«ЮристВ».




Додаткова освіта:


14. 09. 2009р.– 15. 02. 2010р. – Курси В«Бухгалтерський облікВ», ТОВ В«Інститут сучасних професійВ» м.Харків.


26. 02. 2004р. 26. 03. 2004р. – Курси В«Бухгалтерський облікВ», ЦПН В«Лідер-сервісВ».


03. 11. 2023р. – Курси Курси немецької мови В 2, м.Берлин.


06. 06. 2023р.- Сертифікат В 1 Курси немецької мови, м.Берлин.




Досвід:




Бухгалтер


2010р.-січень 2024р.- ТОВ В«ВостокВ» м.Харків


Функціональні обов’язки:


Ведення ФОП;

клієнт-банк платежі;

рознесення банківських виписок;

збір/внесення первинної документації;

нарахування заробітної плати;

обмін документами в програмі Medoc;

контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост;

ведення табелю робочого часу;


прийняття на роботу працівників;

робота в 1С 7. 3, М.Е.Doc, електронний кабінет;

подання квартальної та річної звітності;


щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel;

Фінансова звітність;

виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.



Менеджер внутрішнього супроводу продажів


2008р.- 2009р. – ТОВ В«Омега-АвтопоставкаВ» м.Харків



Адміністратор торгового залу


2002р. – 2007р. - ТОВ В«АВСВ»


Консультант з правових питань

1999р. – 2002р. ТОВ В«ВибірВ»



Алмалінский районный суд м.Алматы –


секретарь судового засідання;


1995р. – 1999р.




Професійні навички:


– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);

– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;

– досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;

– досвід формування платіжних доручень і вимог;

– досвід підготовки та підписання контрактів;

– уміння працювати в команді;

– навички управління персоналом;

– навички ведення податкової звітності;

– знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.




Особисті якості:


Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.


Додаткова інформація:


Сімейний стан: заміжня.

Діти: так.

Можливість відряджень: ні.