Manager

Персонал в Львов. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 25 000 грн.
  • 14 рок. 7 міс.
  • Львов
  • УНІВЕРСИТЕТ ПРАВА ТА АДМІНІСТРАЦІЇ (WSPIA)

Досвід роботи

  • Власнииця фотостудії Глибина <p>У мене був досвід створення фотостудіі?. Проєкт поки що на паузі. Я вважаю, що досвід роботи зі студією навчив мене гнучкості, управлінню процесами та ефектиивноі? комунікаціі?, не кажучи вже про занурення в диизаи?н, оформлення, реставрацію меблів тощо) </p> <p></p> <p>• Заснувала та керувала фотостудією, організовуючи зи?омки, маркетинг і взаємодію з клієнтами. • Розробляла концепцію студіі?, заи?малася і?і? брендингом та просуванням у соцмережах. • Координувала роботу з партнерами, фотографами та підрядниками. • Створювала комфортнии? простір для зи?омок, підбирала реквізит та світлове обладнання, дбала про клієнтів. </p>
  • Фотограф/freelancer ФОП <p>Професіи?нии? фотограф із маи?же 4-річним досвідом у портретніи? та сімеи?ніи? фотографіі?. Попри виклики фрілансу, я здобула цінні компетенціі?, що можуть бути застосовані в різних сферах. </p> <p></p> <p>Hard Skills:</p> <p><br /></p> <p> Фотози?омка: робота з денним світлом та студіи?ним обладнанням. Професіи?не володіння фотокамерою, об’єктивами, світловим обладнанням та іншими аксесуарами. • Обробка фотографіи?: редагування в Adobe Lightroom, Photoshop (корекція кольору, ретуш, створення атмосферного кадру). • розуміння правил композиціі?, підбір поз та взаємодія з моделями/ клієнтами. • Робота з клієнтами: проведення консультаціи?, узгодження концепціи?, створення комфортноі? атмосфери та гарного настрою на зи?омці, техніки балансу та заспокоєння. • Підготовка до зи?омки: підбір локаціи?, реквізиту, стилістики та координація образів. • Ведення соціальних мереж: просування послуг через Instagram, створення контенту (фото, Reels, тексти). • Базові навички маркетингу: таргетована реклама, робота з аудиторією, продаж фотопослуг. </p> <p></p> <p>Soft Skills:</p> <p><br /></p> <p> • Комунікабельність: вміння легко взаємодіяти з людьми, створювати дружню атмосферу. • Креативність: розробка унікальних ідеи? для зи?омок або спроможність створення кадру знідно з очікуваннями клієнта. • Емпатія: розуміння емоціи? клієнтів, створення комфортного середовища. • Стресостіи?кість: робота в різних умовах, швидке реагування на зміни. • Організованість: планування зи?омок, дотримання дедлаи?нів, управління власним часом. </p> <p></p>
  • менеджер по роботі з клієнтами (польський ринок) БУКІ <p><strong>Обов’язки: </strong></p> <p><strong></strong>• Консультація клієнтів щодо вибору репетиторів та навчальних програм. • Обробка запитів, супровід клієнтів на всіх етапах співпраці. • Робота з базою викладачів, перевірка анкет та рекомендаціи?. • Комунікація з викладачами та учнями для узгодження навчального процесу. • Контроль якості послуг та підтримка лояльності клієнтів. • Вирішення конфліктних сиитуаціи? </p> <p>• Робота в команді до 10 осіб<br /> • Ефективне управління власним часом для віддаленоі? роботи.<br /> • Спілкування виключно польською мовою. </p>
  • Фахівець з підбору персоналу (Польща) JDM GROUP <p>Пошук та підбір кандидатів на відкриті вакансіі? (масовии? та точковии? рекрутинг). • Проведення телефонних та відеоспівбесід, оцінка компетенціи? кандидатів. • Взаємодія з керівниками відділів для визначення потреб у персоналі, умов тощо. • Ведення бази кандидатів, оновлення інформаціі? та комунікація з потенціи?ними співробітниками, робота з координацією та документацією. • Робота з різними каналами пошуку (job-платформи, соцмережі, рекомендаціі?). </p>
  • Рецензентка, журналістка TEATR WANDY SIEMASZKOWEJ <p>Декілька років пропрацювала в театральному журналі у Польщі, місто Ряшів - писала рецензіі? на вистави та проводила інтерв`ю з акторами. </p>
  • Аніматор, технічний асистент ФОП <p>Це літня робота, два роки поспіль, коли я була студенткою. Вирішила додати і?і? до резюме адже вона сформувала мою витривалість та в якіи?сь мірі міи? характер. </p> <p>Організація та проведення святкових заходів для дітеи? та сімеи?. • Монтаж та демонтаж атракціонів (батути, каруселі) у різних локаціях. • Взаємодія з гостями, створення веселих ігор та активностеи?. • Логістика та координація роботи команди під час подорожеи? по гірських регіонах Польщі. </p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>Навички, які я здобула: </strong></p> <p><strong></strong>• Вміння працювати в команді та швидко адаптуватися до нових умов. • Фізична витривалість та відповідальність за технічну безпеку. • Комунікабельність та взаємодія з великою кількістю людеи?. • Організація подіи? та створення незабутнього досвіду для гостеи?. </p>
В цей момент потребую фінансової стабільності, адже війна вносить свої корективи у стабільність, тому активно шукаю роботу.Я - креативна та організована людина з досвідом у фотографії, підборі персоналу та івент- менеджменті. Вела власну фотостудію, працюю портретним і сімейним фотографом, керую процесами зйомки та просуванням послуг. Маю навички управління бізнесом, комунікації з клієнтами, підбору персоналу та організації заходів, що дозволяє мені ефективно працювати як самостійно, так і в команді.

Освіта / Додаткова освіта

  • УНІВЕРСИТЕТ ПРАВА ТА АДМІНІСТРАЦІЇ (WSPIA) незакінчена магістратура (спеціалізація: адміністрація та HR)
  • УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ Бакалавр журналістики, спецільність: реклама та PR