- Спеціаліст-Консультант Самозайнятий <p>Консультації з питань:<br /></p>
<ul><li>Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування, внесення та погодження правок;</li><li>Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;</li><li>Переговори по впровадженню алгоритмів взаємодії;</li><li>Впровадження системи диспетчеризації «Клієнт – Виконавець»;</li><li>Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати;</li><li>Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону;</li><li>Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника;</li><li>Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності договорів з Ресурсо-Постачальними Організаціями, ЖКХ та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід договорів постачання енергоресурсів та надання послуг з утримання та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід контролюючих представників РПО на об’єктах замовника з вирішенням спірних питань «по місцю»;</li><li>Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень;</li><li>Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;</li><li>Проведення навчання технічного персоналу виконавця.</li></ul>
- Керівник служби експлуатації ТОВ "Будстар-Груп" <p><strong>Проекти:</strong> </p>
<ul><li>АТ «Альфа-Банк» (ПАТ «Укрсоцбанк»/«UniCredit Bank»);</li><li>АТ "УКРСИББАНК";</li><li>Мережа супермаркетів «Varus»;</li><li>ТОВ "ССЕС-УКРАЇНА";</li><li>ТОВ «Лайфселл».</li></ul>
<p><strong>Посадові обов’язки: </strong></p>
<ul><li>Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування, внесення та погодження правок;</li><li>Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;</li><li>Переговори по впровадженню алгоритмів взаємодії;</li><li>Впровадження системи диспетчеризації «Клієнт – Виконавець»;</li><li>Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати;</li><li>Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону;</li><li>Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника;</li><li>Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності договорів з Ресурсо-Постачальними Організаціями, ЖКХ та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід договорів постачання енергоресурсів та надання послуг з утримання та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід контролюючих представників РПО на об’єктах замовника з вирішенням спірних питань «по місцю»;</li><li>Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень;</li><li>Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;</li><li>Проведення навчання технічного персоналу виконавця.</li></ul>
- Керівник служби експлуатації ТОВ "Чистий Світ" <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування, внесення та погодження правок;</li><li>Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;</li><li>Переговори по впровадженню алгоритмів взаємодії;</li><li>Впровадження системи диспетчеризації «Клієнт – Виконавець»;</li><li>Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати;</li><li>Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону;</li><li>Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника;</li><li>Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності договорів з Ресурсо-Постачальними Організаціями, ЖКХ та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід договорів постачання енергоресурсів та надання послуг з утримання та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід контролюючих представників РПО на об’єктах замовника з вирішенням спірних питань «по місцю»;</li><li>Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень;</li><li>Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;</li><li>Проведення навчання технічного персоналу виконавця.</li></ul>
- Керівник служби експлуатації ТОВ "ФМ-Стандарт" <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
<ul><li>Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування, внесення та погодження правок;</li><li>Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;</li><li>Переговори по впровадженню алгоритмів взаємодії;</li><li>Впровадження системи диспетчеризації «Клієнт – Виконавець»;</li><li>Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати;</li><li>Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону;</li><li>Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника;</li><li>Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності договорів з Ресурсо-Постачальними Організаціями, ЖКХ та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід договорів постачання енергоресурсів та надання послуг з утримання та вивозу ТБВ;</li><li>Супровід контролюючих представників РПО на об’єктах замовника з вирішенням спірних питань «по місцю»;</li><li>Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень;</li><li>Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;</li><li>Проведення навчання технічного персоналу виконавця.</li></ul>
Співпраця з організаціями технічного обслуговування по створенню/оптимізації алгоритмів взаємодії і процесів сервісуОсобисті навики:
• Стресостійкість;
• Комунікабельність;
• Пунктуальність;
• Точність;
• Перфекціонізм;
• Аналітичний склад розуму;
• Тактичне та стратегічне планування.
Професійні навики:
• Документообіг, ведення ділового листування;
• Проведення ділових переговорів;
• Навики розробки і підтримки адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією;
• Швидкість у прийнятті рішення та відповідальність за їх наслідки.