- менеджер з продажів Web studio Sell Media <p><strong>Продаю так, що потім просять ще!</strong><br /><strong>є досвід 25 років у продажах</strong><br />В наявності е генератор та безперебійне електропостачання <br />та стабільний швидкий інтернет (<strong>я завжди на зв'язку</strong>) і це створює комфортні умови для роботи.<br /><strong>Я працюю віддалено</strong> та зареєстрував ФОП на третій групі оподаткування (на цей час перебуваю на цій групі).<br />Сфери діяльності:<br /><strong>можу працювати і є досвід у сферах B2B та B2C- можу продавати різноманітні товари та послуги</strong><br />- Нерухомість<br />- Косметика<br />- Будівельні матеріали<br />- Програмне забезпечення<br />- Рекламні послуги, SEO, SMM<br />- криптовалюта та інші напрямки<br />Обов'язки:<br />- Пошук та складання бази даних клієнтів<br />- Про дзвін потенційних клієнтів<br />- Обхід секретарів для виходу на осіб, які приймають рішення з метою продажу товарів та послуг B2B та B2C<br />- встановлення довгострокових ділових відносин<br />- Налаштування спам-ботів у WhatsApp<br />- Розробка та ведення сайтів на WordPress та Tilda<br />- Ведення соціальних сторінок у Facebook, Instagram, TikTok<br />- Налаштування парсера Datacol для пошуку цільової бази контактів<br />- Програмування скриптів на клікері Keyran</p>
- оператор кол центра Кол центр Beeper <p>
Вибудовування довгострокових відносин
із потенційними клієнтами, проведення
телефонних селл опитувань і
дзвінків,<br />виконання планів з
продажу,<br />укладання договорів на
підключення інтернету та цифрового
телебачення від Київстару,<br />
пошук та
розширення наявний клієнтської
бази,<br />
своєчасне складання
звітності.<br />Прийняття вхідних дзвінків
та консультування клієнтів<br />
Обробка
запитів та надання необхідної інформації
про продукти чи послуги<br />
Реєстрація
звернень та скарг в системі<br />
Ведення
телефонних переговорів та підтримання
високого рівня обслуговування<br />Розв'язання проблемних питань та конфліктних
ситуацій з клієнтами<br />
Дотримання
сценаріїв розмови та корпоративних
стандартів<br />
Підтримка бази даних
клієнтів оновленою<br />
Участь у навчанні
та тренінгах для підвищення
кваліфікації<br />
Моніторинг та аналіз
ефективності діяльності<br />
Забезпечення
зворотного зв'язку з клієнтами</p>
- Реалізатор ПП\ФОП <p>Гуртовий закупівлі трикотажу з Житомира (шкарпетки, панчохи тощо) та їх реалізація в Житомирській області, зокрема в Коростишеві, Бердичеві та інших містах.</p>
<ul><li>Вивчення та аналіз ринку для визначення потенційних клієнтів</li><li>Укладання угод та договорів з клієнтами та партнерами</li><li>Проведення маркетингових досліджень та аналіз результатів</li><li>Контроль за виконанням умов угод та договорів</li></ul>
- Менеджер з продажу м'яса ПП "Онікс", департамент импорту корпорації "Олімп" <p></p>
<p>Пошук дистриб'юторів та організація продаж м'яса у Вінницькій, Хмельницькій, Житомирській, Київській, Чернігівській та Черкаській областях; формування бази контактів для телефонних дзвінків і розсилок; забезпечення виконання планових показників щодо обсягу продажів, повернення коштів, а також кількісної та якісної дистрибуції; популяризація власних торгових марок підприємства.</p>
<ul><li>Планування та організація своєї роботи</li><li>Дотримання встановлених процедур і стандартів якості</li><li>Постійне навчання та розвиток професійних навичок</li><li>Адаптація до нових умов роботи</li><li>Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням</li><li>Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів</li><li>Дотримання корпоративної культури та цінностей</li><li>Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань</li><li>Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи</li><li>Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку</li></ul>
<p></p>
- Менеджер з продажу будівельних матеріалів ТОВ БК СТОУН <p></p>
<p>Пошук нових клієнтів; організація гуртовий продаж продукції компанії; виконання плану продажів; моніторинг дебіторської заборгованості; комплексне ведення клієнта — від прийняття замовлення до відвантаження зі складу; пошук транспорту для транспортування продукції; контроль виконання договірних зобов'язань з боку замовника; закупівля матеріалів для виробництва.</p>
<ul><li>Планування та організація своєї роботи</li><li>Дотримання встановлених процедур і стандартів якості</li><li>Адаптація до нових умов роботи</li><li>Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів</li><li>Постійне навчання та розвиток професійних навичок</li><li>Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням</li><li>Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань</li><li>Дотримання корпоративної культури та цінностей</li><li>Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи</li><li>Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку</li></ul>
<p></p>
Шукаю роботу на повний робочий день у сфері продажів, телефонних дзвінків, є досвід 23 роки в продажах або інформаційних технологій, а також у всіх напрямках, які можна виконувати з дому. Я впевнений користувач ПК і маю досвід роботи з великими обсягами інформаційних продуктів та інформацією загалом, а також вмію ефективно продавати через телефон. Чудово орієнтуюсь в інформаційному просторі Інтернету і можу знаходити цільову базу контактів потенційних клієнтів будь-якої складності. Маю значний досвід у:
Здійснення холодних та теплих дзвінків, продажів за телефоном.
Написання скриптів, складання комерційних речень.
Пошук цільової бази контактів