Менеджер з продажу (B2B, B2C), лідогенератор

Персонал в Киев. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 20 000 грн.
  • 24 рок. 6 міс.
  • Киев
  • Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет"

Досвід роботи

  • менеджер з продажів Web studio Sell Media <p><strong>Продаю так, що потім просять ще!</strong><br /><strong>є досвід 25 років у продажах</strong><br />В наявності е генератор та безперебійне електропостачання <br />та стабільний швидкий інтернет (<strong>я завжди на зв'язку</strong>) і це створює комфортні умови для роботи.<br /><strong>Я працюю віддалено</strong> та зареєстрував ФОП на третій групі оподаткування (на цей час перебуваю на цій групі).<br />Сфери діяльності:<br /><strong>можу працювати і є досвід у сферах B2B та B2C- можу продавати різноманітні товари та послуги</strong><br />- Нерухомість<br />- Косметика<br />- Будівельні матеріали<br />- Програмне забезпечення<br />- Рекламні послуги, SEO, SMM<br />- криптовалюта та інші напрямки<br />Обов'язки:<br />- Пошук та складання бази даних клієнтів<br />- Про дзвін потенційних клієнтів<br />- Обхід секретарів для виходу на осіб, які приймають рішення з метою продажу товарів та послуг B2B та B2C<br />- встановлення довгострокових ділових відносин<br />- Налаштування спам-ботів у WhatsApp<br />- Розробка та ведення сайтів на WordPress та Tilda<br />- Ведення соціальних сторінок у Facebook, Instagram, TikTok<br />- Налаштування парсера Datacol для пошуку цільової бази контактів<br />- Програмування скриптів на клікері Keyran</p>
  • оператор кол центра Кол центр Beeper <p> Вибудовування довгострокових відносин із потенційними клієнтами, проведення телефонних селл опитувань і дзвінків,<br />виконання планів з продажу,<br />укладання договорів на підключення інтернету та цифрового телебачення від Київстару,<br /> пошук та розширення наявний клієнтської бази,<br /> своєчасне складання звітності.<br />Прийняття вхідних дзвінків та консультування клієнтів<br /> Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги<br /> Реєстрація звернень та скарг в системі<br /> Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування<br />Розв'язання проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами<br /> Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів<br /> Підтримка бази даних клієнтів оновленою<br /> Участь у навчанні та тренінгах для підвищення кваліфікації<br /> Моніторинг та аналіз ефективності діяльності<br /> Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами</p>
  • Реалізатор ПП\ФОП <p>Гуртовий закупівлі трикотажу з Житомира (шкарпетки, панчохи тощо) та їх реалізація в Житомирській області, зокрема в Коростишеві, Бердичеві та інших містах.</p> <ul><li>Вивчення та аналіз ринку для визначення потенційних клієнтів</li><li>Укладання угод та договорів з клієнтами та партнерами</li><li>Проведення маркетингових досліджень та аналіз результатів</li><li>Контроль за виконанням умов угод та договорів</li></ul>
  • Менеджер з продажу м'яса ПП "Онікс", департамент импорту корпорації "Олімп" <p></p> <p>Пошук дистриб'юторів та організація продаж м'яса у Вінницькій, Хмельницькій, Житомирській, Київській, Чернігівській та Черкаській областях; формування бази контактів для телефонних дзвінків і розсилок; забезпечення виконання планових показників щодо обсягу продажів, повернення коштів, а також кількісної та якісної дистрибуції; популяризація власних торгових марок підприємства.</p> <ul><li>Планування та організація своєї роботи</li><li>Дотримання встановлених процедур і стандартів якості</li><li>Постійне навчання та розвиток професійних навичок</li><li>Адаптація до нових умов роботи</li><li>Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням</li><li>Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів</li><li>Дотримання корпоративної культури та цінностей</li><li>Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань</li><li>Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи</li><li>Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку</li></ul> <p></p>
  • Менеджер з продажу будівельних матеріалів ТОВ БК СТОУН <p></p> <p>Пошук нових клієнтів; організація гуртовий продаж продукції компанії; виконання плану продажів; моніторинг дебіторської заборгованості; комплексне ведення клієнта — від прийняття замовлення до відвантаження зі складу; пошук транспорту для транспортування продукції; контроль виконання договірних зобов'язань з боку замовника; закупівля матеріалів для виробництва.</p> <ul><li>Планування та організація своєї роботи</li><li>Дотримання встановлених процедур і стандартів якості</li><li>Адаптація до нових умов роботи</li><li>Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів</li><li>Постійне навчання та розвиток професійних навичок</li><li>Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням</li><li>Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань</li><li>Дотримання корпоративної культури та цінностей</li><li>Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи</li><li>Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку</li></ul> <p></p>
Шукаю роботу на повний робочий день у сфері продажів, телефонних дзвінків, є досвід 23 роки в продажах або інформаційних технологій, а також у всіх напрямках, які можна виконувати з дому. Я впевнений користувач ПК і маю досвід роботи з великими обсягами інформаційних продуктів та інформацією загалом, а також вмію ефективно продавати через телефон. Чудово орієнтуюсь в інформаційному просторі Інтернету і можу знаходити цільову базу контактів потенційних клієнтів будь-якої складності. Маю значний досвід у:


Здійснення холодних та теплих дзвінків, продажів за телефоном.

Написання скриптів, складання комерційних речень.

Пошук цільової бази контактів

Освіта / Додаткова освіта

  • Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет" Економіст