Адміністратор

Персонал в Киев. Издательство, полиграфия

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • договірна
  • без опыта
  • Киев
  • КНУКІМ , НАУ АВІАЦІЙНИЙ

Досвід роботи

  • фандрайзер Червоний Хрест України <p> Резюме<br />Прізвище, ім’я, по-батькові: </p> <p>Шевченко Надія Сергіївна.<br /> Дата народження: 26 липня 1986 р.<br />Мобільний:</p> <p> +380991727571<br /> вайбер; телеграмм<br />+30999750573<br /> вотс ап, вайбер<br />Електронна адреса: <br /> karlinachka@ukr.net<br />Функціонал для резюме:</p> <p> Юрист.</p> <p> Надання правової підтримки компанії у різних сферах діяльності.<br /> Підготовка, аналіз і супровід договорів, угод, внутрішніх документів.<br /> Консультування співробітників з правових питань.<br /> Контроль дотримання законодавства, нормативних актів.<br /> Розробка і впровадження внутрішніх нормативних документів.<br /> Моніторинг змін у законодавстві та адаптація бізнес-процесів.</p> <p> Діловод.</p> <p> Організація документообігу підприємства.<br /> Прийом, реєстрація, облік і зберігання вхідної та вихідної кореспонденції.<br /> Підготовка службових листів, наказів, розпоряджень.<br /> Ведення архіву документів.<br /> Забезпечення своєчасного виконання доручень керівництва.<br /> Координація роботи з іншими відділами щодо документообігу.<br /> Контроль за дотриманням правил оформлення документів.</p> <p> Кадровик (спеціаліст з управління персоналом).</p> <p>Ведення кадрового діловодства: оформлення прийому, переведення, звільнення працівників.<br /> Підготовка та оформлення кадрових наказів, трудових договорів.<br /> Ведення особових справ співробітників.<br /> Організація процесу підбору та адаптації персоналу.<br /> Контроль дотримання трудового законодавства.<br /> Ведення обліку робочого часу, відпусток, лікарняних.<br /> Підготовка звітності для контролюючих органів.<br /> Взаємодія з державними установами з питань кадрів.</p> <p> Перекладач.</p> <p> Усний та письмовий переклад документів, ділової кореспонденції, технічних текстів.<br /> Забезпечення якісного і точного перекладу інформації.<br /> Локалізація текстів відповідно до культурних особливостей.<br /> Участь у переговорах, конференціях, зустрічах як мовний посередник.<br /> Редагування та коректура перекладених матеріалів.<br /> Використання спеціалізованих словників та програм для перекладу.<br /> Забезпечення конфіденційності інформації.<br />Функціонал інформаційного директора. (СММ)</p> <p> Забезпечує реалізацію управління інформаційною політикою організації або регіону.<br /> Аналізує, узагальнює та прогнозує розвиток ситуації в інформаційному просторі.<br /> Координує діяльність засобів масової інформації щодо поширення офіційної інформації.<br /> Забезпечує висвітлення офіційної позиції керівництва організації або державних органів.<br /> Розробляє та впроваджує заходи для розвитку і захисту інформаційної сфери.<br /> Організовує інформаційний супровід діяльності керівництва та структурних підрозділів.<br /> Підготовлює інформаційні матеріали для публікації на офіційних ресурсах.<br /> Забезпечує взаємодію керівництва з медіа для реалізації соціально-економічних реформ і розвитку громадянського суспільства.<br /> Контролює дотримання політик у сфері інформаційної безпеки, кібербезпеки та відповідності нормативним вимогам (зокрема, у сфері CMMC).<br /> Керує розподілом ресурсів і ризиками, пов’язаними з інформаційною діяльністю організації.</p> <p> Функціонал методиста.</p> <p> Розробляє, впроваджує та супроводжує методики навчання і виховання в закладах освіти.<br /> Аналізує існуючі навчальні програми, розробляє нові освітні матеріали та методичні рекомендації.<br /> Проводить навчальні семінари, майстер-класи для педагогів, організовує педагогічні консультації.<br /> Контролює якість і ефективність освітнього процесу, здійснює моніторинг і оцінку.<br /> Підтримує педагогів у впровадженні інноваційних освітніх практик і технологій.<br /> Організовує взаємопосування уроків, педагогічні заходи (конкурси, конференції, виставки).<br /> У дошкільних закладах методисти розробляють програми раннього розвитку, адаптовані до вікових особливостей дітей.<br /> У школах методисти адаптують навчальні плани під державні стандарти та потреби учнів.<br /> У вищих навчальних закладах методисти розробляють курси, координують науково-методичну роботу, сприяють підвищенню кваліфікації викладачів.</p> <p> Функціонал робітника благодійної організації.<br />Здійснює виконання завдань, спрямованих на реалізацію місії та цілей благодійної організації.<br /> Проводить інформаційну роботу серед цільових груп, волонтерів, партнерів.<br /> Організовує і підтримує комунікацію з бенефіціарами, донорами, громадськістю.<br /> Бере участь у підготовці звітності, інформаційних матеріалів, презентацій.<br /> Координує або допомагає в організації заходів, акцій, збору допомоги.<br /> Забезпечує виконання адміністративних і технічних завдань, пов’язаних з діяльністю організації.<br /> Підтримує внутрішню документацію, веде облік отриманих ресурсів і їх розподіл.<br /> Може брати участь у залученні ресурсів, волонтерів, партнерів для реалізації проектів.<br /> Таким чином, кожна з цих посад має чітко визначений функціонал, що відповідає їхній ролі в організації: інформаційний директор — стратегічне управління інформацією і комунікаціями; методист — організація і вдосконалення навчального процесу; робітник благодійної організації — практична реалізація соціальних і гуманітарних проектів.</p> <p> Комп’ютерні навички: досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Excel, Power Point, Access), навички роботи з Інтернетом (MS Explorer, Opera, Google Chrome) та @mail, володію офісною технікою.<br /> Попередній досвід роботи (у зворотній хронології):<br />з 17.06.2025 по 12.09.2025 Фандрайзер Червоного Хреста України;<br />з 21.01.2025 по 21.03.2025 СММ та контент-мейкер начальник інформаційного відділу НАКККіМ ;<br />з 16.09.2024 по 1.11.2024 педагог курсів Лінгво англійської мови та ЮН-ПРЕСС гуртка ЮНІ ЛІТЕРАТОРИ;<br />з 06.10.2023 по 31.07.2024 керівник гуртка English time в клубі ЮНІСТЬ дитячого розвитку позашкільної освіти;<br />з 19.07.2013р. по 18.07.2022р. Юристконсульт в Юридичній компанії «ШЕЛТІ»;<br />з 20.10.2011 по 07.04.2012р. провідний фахівець відділу роботи з персоналом та господарсько-побутових питань в УКРНДІЦЗ ;<br />з 10.10.2010 р. по 19.10.2011 р. провідний спеціаліст в системі юстиції міста Києва;</p> <p>з 10.09. 2008 р. по 20.07..2010 р. секретар-діловод у Всеукраїнському благодійному фонді сприяння розвитку фізичної культури, спорту і туризму;<br />Освіта:<br /> вища юридична,</p> <p>КНУКіМ Юридичний факультет;<br /> Рік вступу: 1.09.2005р. <br /> Рік закінчення Магістратури: 21. 06. 2010р.<br /> Повна назва учбової установи й факультету: <br /> Київський національний університет культури і мистецтв.<br /> Спеціальність за дипломом: правознавство.<br /> Друга вища освіта;<br /> НАУ Національний авіаційний університет, факультет 035 Іноземної філології (Кафедра перекладу).<br /> Додаткова інформація: легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам’ятовую інформацію, цілеспрямована, вміння працювати з великими об’ємами інформації.<br /> Знання мов: українська, English C 1.</p>
АДМІНІСТРАТОР СТУДІЇ ТАНЦІВ ТА БАЛЕТУ.
АДМІНІСТРАТОР ОНЛАЙН,ОФФЛАЙН ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ.
АДМІНІСТРАТОР КВІТКОВОГО БРЕНДУ.

Освіта / Додаткова освіта

  • КНУКІМ , НАУ АВІАЦІЙНИЙ ЮРИДИЧНИЙ, ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ
  • НАУ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (КАФЕДРА ПЕРЕКЛАДУ)