- адміністратор М 24 <p>Основні обов'язки: • Прийом та зустріч пацієнтів,надання інформації щодо послуг, </p>
<p>вартості та розкладу лікарів. </p>
<p>• Запис пацієнтів на прийом, ведення телефонних дзвінків. </p>
<p>• Створення комфортних умов для очікування пацієнтів. </p>
<p>• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні. </p>
<p>• Проведення оплати за послуги. </p>
<p>• Координація робочого процесу, зокрема, в частині запису пацієнтів. </p>
<p>• Співпраця з керівництвом та іншими співробітниками. </p>
<p>• Інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні та вжиття заходів для їх усунення. </p>
- Координатор проекту БО 'БФ 'Ангелія' <p>Основні обов'язки:</p>
<p>• Підбір персоналу. </p>
<p>• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту. </p>
<p>• Розробка та написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню. </p>
<p>• Ведення опису надання послуг складу недільноі? та місячноі? звітності відповідно до вимог організаціі?. </p>
<p>• Інші зобов'язання, визначені організацією. </p>
- Координатор проекту АДРА Україна, БФ / ADRA Ukraine <p>Основні обов'язки: </p>
<p>• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту. </p>
<p>• Розробка графіків і написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню. </p>
<p>• Ведення опису надання послуг складу недільної та місячної звітності відповідно до вимог організаціі?. </p>
<p>• Інші зобов'язання, визначені організацією. </p>
Прагну знайти можливості для професійного зростання у стимулюючому середовищі, де я можу застосувати свої навички для сприяння успіху компанії.тресостійка, працелюбна, неконфліктна, доброзичлива, уважна до людей, цілеспрямована, швидко адаптуюся до нових умов, володію лідерськими якостями.
Люблю вчитися і досягати поставлених цілей.
Хоббі: Спорт, музика, туризм, читання книг.