- комерційний директор ТОВ «ЕпіцентрК» <p>Обов'язки: Організація комерційної діяльності та збільшення продажів через залучення офлайн та онлайн каналів. Планування, організація та контроль роботи відділів, відповідальних за активні продажі в сегменті В2В та В2С, розвиток активних продажів та онлайн торгівлі, організація роботи з гуртовими та ВІП покупцями. Здійснення аналізу фінансових показників, розробка поточних перспективних фінансових цілей та визначення шляхів іх реалізації. Органіцізація і контроль роботи підрозділів по виконанню плану реалізації товарів та покращення показників ефективності роботи кожного підрозділу. Органіцізація мониторінгу конкурентноспроможності товарів та послуг, аналіз попиту споживачів та надання пропозицій щодо перегляду асортименту товару. Затвердження змін викладки товару враховуючи сезонність, соціально-культурні чинники, погодні умови, тощо. Формування пропозицій щодо рекламної активності, ініціація проведення рекламних акцій для збільшення об"єму реалізаціі. Контроль ефективності роботи торгового персоналу, затвердження та розвиток кандидатів в кадровий резерв. Відкриття та розвиток в Одесі та Одеській області "Центрів видачі онлайн замовлень", розробка та провадження мотиваційної программи для співробітників для збільшення оберту та виконання показників KPI. <br /></p>
<p>Досягнення: Забезпечила стабільне зростання фінансових показників, у тому числі збільшення обороту та прибутковості за рахунок ефективного планування, аналізу й оптимізації процесів продажу у ТЦ 50 тис. м.кв. Управління командою 500+ співробітників. Створила ефективну команду та виховала 4 керівників відділів, які успішно реалізують корпоративні стандарти та досягають високих показників ефективності. Відкрила та успішно запустила мережу з 5 “Центрів видачі онлайн-замовлень” в Одесі та області, 3 з яких увійшли до ТОП-5 регіону за обсягами продажів і рівнем клієнтського сервісу.</p>
- директор магазина ТОВ ВТП Норд-Сервіс <p>Обов'язки: Управління діяльністю торгового закладу. Планування та організація роботи персоналу. Контроль за асортиментом та наявністю товарів. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів. Вирішення адміністративних та організаційних питань. Підготовка звітів та аналіз ефективності магазину.</p>
<p> <br />Досягнення: Підвищила прибутковість магазину на 10% за рахунок ефективного управління. Сформувала стабільну команду з низькою плинністю кадрів (менше 5%) через ефективне планування графіків та розвиток співробітників. Провела ефективне закриття магазину — забезпечила мінімальні втрати матеріальних цінностей, а також отримання командою мотиваційних виплат.</p>
- адміністратор магазину ООО « Таврія-В» <p>Обов'язки: Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів. Дотримання встановлених процедур і стандартів якості. Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи. Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку. Постійне навчання та розвиток професійних навичок. Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань. Дотримання корпоративної культури та цінностей. <br /></p>
<p>Досягнення: Підвищила якість обслуговування клієнтів завдяки систематичному контролю виконання стандартів і щоденному зворотному зв’язку з персоналом. Ініціювала та реалізувала нововведення, які сприяли підвищенню результативності роботи відділів. Проводила регулярний аналіз конкурентного середовища, що допомогло визначити напрями для розвитку торгової зали та вдосконалення клієнтського досвіду.</p>
Відповідальна, цілеспрямована, з активною життєвою позицією. Орієнтована на результат і ефективність у прийнятті рішень. Маю лідерські якості та вміння формувати сильні команди. Захоплююсь спортом. Маю водійське посвідчення категорії B, власне авто.