- маркетинг ассистент Укравтолізинг <ul><li>Участь у дослідженні ринкових трендів, сегментація та аналіз аудиторії, організація опитуваннь.</li><li>Підготовка бюджетів активностей, спілкування з підрядниками, реалізація маркетингових заходів. </li><li>Комунікація з партнерами в Групі та координація співпраці.</li><li>Планування, організація та участь у заходах, таких як конгреси, виставки, вебінари, конфереції, бізнес-події.</li><li>Управління SM: розробка публікацій, аналітика, партнерство. Участь у розробці сайту та просуванні власних ресурсів.</li><li>Організація та контроль створення маркетингового матеріалу: друкованого, digital, POS-матеріалів.</li><li>Моніторинг результатів кампаній, аналіз, рекомендації, звітність.</li></ul>
- Head of Sales Студія Серебрянських <ul><li>Розробка та впровадження системи клієнтської підтримки (дзвінки, месенджери), що забезпечила стабільно високий рівень задоволеності клієнтів.</li><li>Формування та оптимізація процесів консультування, підбір рішень для ключових клієнтів, що сприяло зростанню повторних звернень.</li><li>Ініціювання та впровадження шаблонів комунікації, які скоротили час реакції команди на 45%.</li><li>Організація збору фідбеку та системний аналіз клієнтських запитів, оновлення сервісних сценаріїв для підвищення ефективності продажів.</li><li>Керівництво переходом на нову CRM-систему (Bitrix24 - Creatio) без втрат у якості обслуговування, адаптація бізнес-процесів.</li><li>Управління командою: навчання нових співробітників, супровід у складних кейсах, розвиток навичок продажів та клієнтського сервісу.</li><li>Координація відкриття нових філій у співпраці з партнерами компанії, адаптація процесів та забезпечення дистанційної підтримки.</li><li>Участь у процесах побудови та оптимізації воронок продажів, лідогенерації, розробка стратегій утримання клієнтів.</li><li>Співпраця з маркетинговою командою у створенні контенту для комунікації та продажів, інтеграція інструментів для підвищення конверсії.</li></ul>
- Спеціалістка з обслуговування клієнтів ПАТ ПриватБанк <ul><li>Консультації щодо банківських продуктів, супровід клієнтів</li><li>Вирішення запитів першої лінії, передача до профільних відділів</li><li>Досягнення понад 90% позитивних відгуків у системі NPS</li></ul>
Я зацікавлена розвиватись в напрямку маркетингу, оскільки вважаю, що мій широкий досвід спілкування з клієнтами високого рівня доходу, практика підтримки рівня вдоволеності клієнта та моя наполегливість підсилять команду. Я - менеджерка по роботі з ключовВедення договірних процесів та взаємодія з контрагентами: комунікація з партнерами та співпраця з підрядниками.
Customer Success
Customer Support
Client Retention
Робота в режимі багатозадачності та зміни пріоритетів
Високий рівень емпатії та комунікаційних навичок
Вміння працювати з великими обсягами інформації