- менеджер з персоналу Львывська Майстерня Шоколаду
• пошук і підбір персоналу;
• проведення телефонних та особистих інтерв'ю;
• моніторинг ринку праці і заробітної плати;
• участь в адаптації та супровід персоналу;
• контроль проходження випробувального терміну;
• створення системи мотивації праці;
• організація навчання співробітників (тренінги, курси підвищення кваліфікації);
• формування внутрішнього кадрового резерву;
• складання звітності;
• ознайомлення співробітників з внутрішніми положеннями та інструкціями;
• підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури.
- адміністратор Кафе "Піца Челентано"
• організація роботи закладу і контроль за забезпеченням якісного обслуговування відвідувачів;
• забезпечення наявності на підприємстві товарного запасу,необхідного для безперебійної його роботи;
• планування та контроль графіків виходу співробітників;
• навчання працівників стандартам Торгової марки;
• чіткий облік руху коштів на підприємстві,максимально раціональне розподілення фінансових та матеріальних засобів;
• вивчення попиту,динаміки продаж основної продукції;
• проводити аналіз статистичної інформації щодо цін закупки,об’ємів реалізації продуктів та сировини;
• проведення акційних заходів щодо вивчення попиту на фірмову продукцію;
• підбір нових працівників та прийом на роботу,організовувати їх навчання на власному підприємстві або на базі навчального центру ТМ;
• організація на підприємстві системи охорони праці,протипожежної безпеки,відповідного навчання персоналу,контроль дотримання правил безпеки.
- бухгалтер,адміністратор ТзОВ "Мегаполіс" (кафе,дискотека)
• робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг);
• пошук постачальників,укладання з ними договорів,контроль дотримання договірних умов;
• контроль касової дисципліни;
• виконання доручень керівника,гол. бухгалтера ,пошук і аналіз необхідної інформації;
• створення позитивної робочої атмосфери для забезпечення максимальної працездатності персоналу;
• розв’язання нестандартних конфліктних ситуацій з клієнтами,в трудовому колективі;
• контроль якості продукції на етапах закупки сировини,її приготування та реалізації,її відповідності стандартам;
• аналіз роботи підприємства та виконання функціональних обов’язків кожним працівником з використанням засобів заохочення та стимулювання;
• контроль за дотриманням асортиментної програми,її оновлення;
• попередній розрахунок бюджету проекту, що реалізовується, і відслідковування його поетапного виконання
Працевлаштування на посаду адміністратор, офіс - менеджер, секретар, помічник бухгалтерастаранність, працьовитість, відповідальність, цілеспрямованість,пунктуальність, мобільність, уміння концентруватися на деталях, гнучкість мислення і підходів в роботі,бажання навчатися новому
- вирішення всіх адміністративних питань, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності підприємства;
- формування ефективної команди;
- планування робочого дня керівника;
- зустріч і супровід VIP гостей;
- координація роботи офісу
Громадська діяльність:
Вересень - жовтень 2020 р. - участь в місцевих виборах - допомога кандидату на посаду голови міської ради.
Травень- серпень 2017 р, травень- серпень 2018 р. – волонтер проекту «Music Camp International», ГО «Житомир, Зроби Голосніше».
Концепція кемпу надала нові можливості для дітей з порушенням зору і синдром Дауна взяти участь в музичному таборі. Діти розвинули свої приховані здібності, ставили перед собою цілі опанувати музичні інструменти та твори за 5 днів. Розвивали відповідальність за іншого, співчуття, вміння дружити, піклуватися, підбадьорювати і допомагати один одному.