Інспектор відділу кадрів, адміністратор, начальник відділу

Персонал в Киев. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Атаманська Анна Сергіївна


Професійні навички

? Кадрове діловодство в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні, посадові інструкції, штатний розпис, структура, тощо)

? Документоведення в повному обсязі (прийом та реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, реєстрація наказів, розпоряджень)

? Організація приймання відвідувачів.

? Організація відправки і отримання поштових відправлень.

? Підготовка листів, доручень, наказів, тощо.

? Досвід збору і обробки інформації

? Складання документів та написання листів

? Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід

Особисті дані

? Дата народження: 27 вересня 1980 р.

? Одружена, маю сина та доньку.

Досвід роботи

08. 2019р.- 21. 02. 2020 р.

ТОВ «Академія Сучасної Освіти»

Посада: інспектор з кадрів.

08. 2017р. - 05. 2018р.

АТ «ЄВРОГАЗБАНК; ПАТ «МІСЬКИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК», ПАТ «КБ «УФС».

Посада: директор департаменту загального та кадрового діловодства.

08. 2017р. - 05. 2018р.

АТ «ЄВРОГАЗБАНК; ПАТ «МІСЬКИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК», ПАТ «КБ «УФС».

Посада: директор департаменту загального та кадрового діловодства.

04. 2017р.- 06. 2017р.

ПАТ КБ «ЄВРОБАНК»; ПАТ УНІКОМБАНК»

Посада: начальник відділу по роботі з персоналом

2014р. – 2017р.

ПАТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ДАНІЕЛЬ»

Посада: начальник відділу загального та кадрового діловодства Управління інфраструктурою

на Jobs.uaрр.

МЧП «СЕЛЕНА»

Посада: директор філіалу ювелірного салону

на Jobs.uaрр.

Міжнародна благодійна організація «Біблійна місія»

Посада: інструктор (учбового відділу)

1998- 1999 рр.

Міжнародна Асоціація шоу-програм «ТЕЛЕФАН»

Посада: кур'єр

Освіта

Повна вища на Jobs.uaрр.

- Міжнародний науково технічний університет імені академіка Юрія Бугая. Факультет Лінгвістики і права, за напрямом «Правознавство».

Додаткові відомості та

особисті якості

? Англійська мова – на рівні «Pre-Intermediate».

? ПК – досвідчений користувач.

? Володіння оргтехнікою (міні-атс, ксерокс, принтер, сканер тощо).

? Маю достатні знання в області кадрової роботи та загального діловодства, написання текстів, листування та спілкування з людьми.
Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.