Мілєвський Володимир Юрійович
Керівник відділу технічного обслуговування,
Керівник проекту обслуговуючої компанії 60’ 000грн
Вік: 39 років
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: Одружений; батько 3-х дітей.
повний робочий день, віддалена робота
Мета: Працевлаштування на посаду Керівника служби експлуатації або Керівника проекту
Досвід роботи:
ТОВ В«ФМ-СтандартВ» 01. 05. 2011р – 13. 12. 2013р
ТОВ В«Чистий Світ-ФМВ» 14. 12. 2013р – 11. 04. 2016р
ТОВ В«ФасілітіВ» 12. 04. 2016р – 31. 01. 2018р
ТОВ В«Будстар ГрупВ» - 01. 02. 2018р – 01. 04. 2020р
Проект: Акціонерне Товариство В«Альфа-БанкВ» (ПАТ В«УкрсоцбанкВ»/ В«UniCredit BankВ»)
Посадові обов’язки:
- Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування; внесення та погодження правок;
- Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;
- Переговори з представниками замовника по впровадженню алгоритму взаємодії;
- Впровадження системи диспетчеризації у роботі з замовником та технічним персоналом
- Постійна присутність у офісі замовника для врегулювання поточних питань;
- Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;
- Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;
- Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати
- Технічний аудит наявності та відповідності договорів поставки енергоресурсів, надання послуг з утримання та вивозу ТБВ
- Переговори з представниками РПО та ЖКГ по розірванню, пролонгації, підписанню договорів постачання енергоресурсів та надання послуг
- Супровід представників РПО на об’єктах замовника
- Вирішення питань з приводу порушень споживання ресурсів В«на місціВ»
- Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень
- Отримання, обробка та виконання заявок замовника
- Проведення навчання технічного персоналу виконавця
- Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону
- Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника
- Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями
Освіта:
- В«Національний Університет Біоресурсів І Природокористування УкраїниВ», м. Київ;
Ступінь: Магістр з відзнакою (диплом М 17 № на Jobs.ua;
Спеціальність: В«Електрифікація та автоматизація сільського господарстваВ»;
Період навчання: 01. 09. 2015р – 31. 03. 2017р;
- В«Національний Університет Біоресурсів І Природокористування УкраїниВ», м. Київ;
Ступінь: Бакалавр (диплом В 15 № на Jobs.ua;
Спеціальність: В«Енергетика та електротехнічні системи в агропромисловому комплексіВ»;
Період навчання: 01. 09. 2010р – 25. 06. 2015р
- В«Київський Професійно-Педагогічний КоледжВ» ім. А. Макаренка;
Ступінь: Молодший спеціаліст (диплом КВ № на Jobs.ua;
Спеціальність: Правознавство;
Період навчання: 01. 09. 1998р – 29. 06. 2002р
Професійні та інші навики:
- Працюю дистанційно з 01. 05. 2015р;
- Документоведення, ведення ділового листування
- Проведення ділових переговорів
- Навики розробки і підтримки адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією
- Тактичне та стратегічне планування
- Дистанційне вирішення конфліктних ситуацій
- Вміння знаходити В«спільну мовуВ» та домовлятись
- Вміння заспокоювати співробітників дистанційно
- Швидкість у прийнятті рішення та відповідальність за їх наслідки
Мови:
- Українська – вільно
- Російська – вільно
ПК:
- Windows
- Outlook Express
- MS Word
- MS Excel
- MS Internet Explorer
- Power Point
- 1С Підприємство – базові знання;
Посвідчення водія:
- Категорії В«ВВ» серія ААВ
№ на Jobs.uaід 19. 11. 2008р;