Адміністратор, бухгалтер, менеджер

Персонал в Киев. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Мархай Ольга Олександрівна


Дата народження: 13 лютого 1990 року


Сімейний стан:
заміжня, 1 дитина – донька 5 років


Адреса реєстрації: м. Носівка, Чернігвська обл.
Адреса проживання: м.Київ, район Троєщина




Освіта:


Вересень 2007 – червень 2011, Київський національний технічний університет В«Київський політехнічний інститутВ», факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – бакалавр з менеджменту.


Вересень 2011 – січень 2013, Київський національний технічний університет В«Київський політехнічний інститутВ», факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – магістр з менеджменту організацій і адміністрування.




Досвід роботи:




Червень 2017 – По сьогодні, ФОП В«Туристичні туриВ», м.Носівка


Посада: керівник-адміністратор


Ведення клієнтської бази, організація туристичних турів на різний період часу по Україні, супровід груп під час туру, пошук нових міст та місць для цікавого проведення часу, реклама в соціальних мережах, фінансова звітність ФОП, оформлення документації на поїздки, в тому числі дозвіл на перевезення дітей.


Кількість підлеглих: 2 (водії)




Грудень 2015 – По сьогодні, як додаткова робота, м.Носівка


Посада: продавець-консультант


Ведення клієнтської бази, продаж побутової хімії, з вересня 2020 року фото на документи, друк фото, магнітів, робота з копіювальними приладами.




Березень 2014 – грудень 2015, ПП В«Земляі Воля АгроВ», м.Носівка


Посада: бухгалтер


Ведення внутрішньої документації, ведення бази пайовиків, заключення договорів оренди, здача звітності.


Серпень – вересень 2013, Ветеринарно-санітарний загін м. Києва


Посада: бухгалтер


Ведення внутрішньої документації, ведення клієнтської бази.




Травень – липень 2013, ТОВ В«Юр-АкваВ», м. Києв


Посада: менеджер


Ведення клієнтської бази, розширення клієнтської бази, контроль поставок видаткового матеріалу, управління персоналом, ведення внутрішньої документації, розробка рекламної кампанії, оформлення та підписання договорів з клієнтами.


Кількість підлеглих: 3




Квітень – травень 2013, Школа англійської мови В«Speak UpВ», м. Києв


Посада: оператор Сall-центру


Спілкування із студентами школи (вихідні дзвінки), запрошення на зустрічі із спеціалістами школи, ведення студентської бази.




Березень 2013, ТОВ В«Кондитерська фабрика В«ДеснаВ»


Посада: менеджер


Ведення внутрішньої документації підприємства.




Січень – липень 2012, Контакт-центр Direct Call


Посада: оператор Контакт-центру


Вхідні та вихідні дзвінки, ведення клієнтської бази, спілкування з проблемними клієнтами, перетворення негативного дзвінка на позитивний, прийняття замовлення, паралельна робота в декількох внутрішніх програмах контакт центру, введення нових клієнтів у клієнтську базу.




Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно


Навички

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint),


навички роботи з Internet, E-mail, Zoom, M.E.Doc.


За роки навчання написала 23 статті у фахових друкованих виданнях


Права водія категорії В, В 1, Д, Д 1




Особисті якості:


Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, готова до набуття нових знань та навиків