- Фахівець з публічних закупівель ДП"Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції" <p>- здійснення аналізу закупівель на рахунок визначення потреби, планування, розробка технічного завдання, складання документації закупівель,<br />- організаційне та документальне супроводження закупівельного процесу, забезпечення організації та проведення у встановленому порядку процедур закупівель.</p>
- адміністратор Стоматологічна клініка " Імперіал" <p>- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність<br />- Проводила оплату послуг, контролювала відповідні оплати і виконання послуг<br />- Працювала з комп’ютерними програмами : MSOffice-Word, Excel,iClinic)</p>
- адміністратор ФОП Бистих О.В. <p>- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність<br />- Організовувала роботу в компанії, займалася графіками роботи та перевірок<br />- Працювала з комп’ютерними програмами : MSOffice-Word, Excel</p>
- Адміністратор Стоматологічна клініка " Дента.юа" <p>- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність<br />- Проводила оплату послуг, контролювала відповідні оплати і виконання послуг<br />- Співпрацювала зі страховими компаніями, з постачальниками матеріалів та іншими</p>
<p><br /></p>
- Адміністратор ПП"Дент Лайф С" <p>- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність<br />- Проводила оплату послуг(робота з касовим апаратом, терміналом)<br />- Працювала в 1С(стоматологія), MSOffice-Word, Excel</p>
Самостійного прийняття складних рішень, Робота з документами та звітністю, Аналіз інформації, Керування власним часом