Оператор call-центра

Персонал в Киев. Телекомунікація та зв'язок

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Autopark.ua


Оператор з питань купівлі-продажу вживаних автомобілів


Час роботи: з грудня 2021 року




Оператор контакт-центру:


?Підбір автомобілів для клієнтів відповідно до заданих технічних та фінансових характеристик;



?Консультування клієнтів щодо умов купівлі-продажу, обміну, кредитування, лізингу автомобілів;



?Пошук потенційних клієнтів (вихідні дзвінки).



ТОВ В«Індастріал Медіа НетворкВ»




Топ-провайдер з надання телекомунікаційних послуг В«IPNETВ»


Час роботи: листопад 2013 року – грудень 2021 року


Старший фахівець інформаційно-технічної підтримки на Jobs.uaгрудень 2021):


?Консультування потенційних та чинних клієнтів щодо продуктів компанії, вибору оптимального продукту для окремого клієнта, інформування щодо фінансових та технічних питань;



?Вирішення поточних проблемних питань клієнтів з фінансових, технічних та будь-яких інших питань;



?Координація з керівниками та співробітниками інших підрозділів компанії щодо оперативного вирішення питань клієнтів;



?Залагодження спірних ситуацій з конфліктними клієнтами;



?Залучення чинних клієнтів до підключення додаткових послуг та продуктів, інформування щодо нових продуктів компанії та діючих акційних пропозицій;



?Аналіз клієнтських запитів та пріоритетний розподіл їх між співробітниками;



?Моніторинг системних проблем та запитів клієнтів, розробка алгоритмів з метою оптимізації робочого процесу та якості наданих послуг;



?Навчання та супровід нових співробітників, індивідуальні тренінги щодо корпоративних стандартів та професійних обов’язків.





Фахівець інформаційно-технічної підтримки на Jobs.ua:


?Укладання договорів з новими клієнтами та оформлення підключення додаткових послуг та продуктів з чинними клієнтами;



?Вирішення поточних проблемних питань з чинними клієнтами;



?Супровід клієнтів в вирішенні фінансових та технічних питань.





Оператор інформаційної підтримки на Jobs.ua:


?Інформування клієнтів щодо фінансових та технічних аспектів продуктів компанії;



?Розподіл клієнтських запитів між підрозділами компанії відповідно до спеціалізації.





Професійні навики та особисті якості:


?Робота та виконання корпоративних стандартів та нормативів;



?Емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій;



?Навики продажу та глибоке знання продуктів та сервісів компанії;



?Комунікабельність, вміння працювати в команді та обслуговувати клієнтів.





Освіта


Національний авіаційний університет - Факультет архітектури, будівництва та дизайну.