Autopark.ua
Оператор з питань купівлі-продажу вживаних автомобілів
Час роботи: з грудня 2021 року
Оператор контакт-центру:
?Підбір автомобілів для клієнтів відповідно до заданих технічних та фінансових характеристик;
?Консультування клієнтів щодо умов купівлі-продажу, обміну, кредитування, лізингу автомобілів;
?Пошук потенційних клієнтів (вихідні дзвінки).
ТОВ В«Індастріал Медіа НетворкВ»
Топ-провайдер з надання телекомунікаційних послуг В«IPNETВ»
Час роботи: листопад 2013 року – грудень 2021 року
Старший фахівець інформаційно-технічної підтримки на Jobs.uaгрудень 2021):
?Консультування потенційних та чинних клієнтів щодо продуктів компанії, вибору оптимального продукту для окремого клієнта, інформування щодо фінансових та технічних питань;
?Вирішення поточних проблемних питань клієнтів з фінансових, технічних та будь-яких інших питань;
?Координація з керівниками та співробітниками інших підрозділів компанії щодо оперативного вирішення питань клієнтів;
?Залагодження спірних ситуацій з конфліктними клієнтами;
?Залучення чинних клієнтів до підключення додаткових послуг та продуктів, інформування щодо нових продуктів компанії та діючих акційних пропозицій;
?Аналіз клієнтських запитів та пріоритетний розподіл їх між співробітниками;
?Моніторинг системних проблем та запитів клієнтів, розробка алгоритмів з метою оптимізації робочого процесу та якості наданих послуг;
?Навчання та супровід нових співробітників, індивідуальні тренінги щодо корпоративних стандартів та професійних обов’язків.
Фахівець інформаційно-технічної підтримки на Jobs.ua:
?Укладання договорів з новими клієнтами та оформлення підключення додаткових послуг та продуктів з чинними клієнтами;
?Вирішення поточних проблемних питань з чинними клієнтами;
?Супровід клієнтів в вирішенні фінансових та технічних питань.
Оператор інформаційної підтримки на Jobs.ua:
?Інформування клієнтів щодо фінансових та технічних аспектів продуктів компанії;
?Розподіл клієнтських запитів між підрозділами компанії відповідно до спеціалізації.
Професійні навики та особисті якості:
?Робота та виконання корпоративних стандартів та нормативів;
?Емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій;
?Навики продажу та глибоке знання продуктів та сервісів компанії;
?Комунікабельність, вміння працювати в команді та обслуговувати клієнтів.
Освіта
Національний авіаційний університет - Факультет архітектури, будівництва та дизайну.